Thomas kirjutas:
Üldiselt olen ise ka noolinud forresteri, küll aga järgmist mudelit, tunduvad vist maru vastupidavad autod olema , samuti peaks meie talves hakkama saama.
Teemasse kah, miks panid külge need nõmedad nö Rally style lapakad?
Autospiritis üteldi mulle, et esimene on võrreldes teise ja kolmandaga kõige vastupidavam. Talvel saab VÄGA edukalt hakkama kui on all õiged talverehvid ehk korraliku tootja korraliku mustriga naastrehvid. Külge panin seepärast, et need reaalselt toimivad ja ei lase seda kõike jama auto peale. Selles veendusin oma Impreza puhul. Oleks võinud ka mustad panna, aga ise valisin punased ja olen rahul.
prelude20 kirjutas:
Kirjuta ikka vahepeal muud ka. Muidu tunne, et auto vaid tõstukil ongi. Suporte läheb kuidagi palju. Tundub, et japsida tüüpviga või naine pidurdab nii rahulikult , et jäävad lihtsalt kinni. Vaadates seda summat mis masinasse pandud remondi arvelt siis tee ikka värvitöö ka ära. Miinustes oled nagunii juba omadega

Supportid on jah jaapanlaste tüüpviga. Hetkel ei kasuta autot ise ning sõbra kasutuses. Värvitöö võiks ära teha küll kuid kuna auto firma nimel siis tuleb ka teistega konsulteerida. IMHO oleks võinud juba ammu üle värvida, aga vot kõik ei nõustu. Samas Eesti riigis see värvimine mõnes mõttes nii ehk naa mõttetu. Esiteks tööde kvaliteet on nagu on ja teiseks parklad ning muu teeb oma töö väga ruttu.
Mr47 kirjutas:
Masin on täitsa kena ja aus, aga monsteri kleepsud ja need jubedad porilapakad muudavad välimust ikka tunduvalt koledamaks.
Nagu kirjutasin... mulle meeldib. Kõigil oma arvamus.
Scorpio Ghia kirjutas:
väga korralik Subaru, tavaliselt nad on üleni roostes selles vanuses
Jaapani autodele meeldib roostetada jah. Sellel tagaluuk halvasti värvitud ja käepideme ümbert väheke roostet ja üks tagatiib kuna spetsialistid suutsid ratta lahti jätta ning tuli alt ära. Lõi tiiva mõlki ja hakkas ka roostetama peale seda.