Sai laupäevl kurikuulsa vanosega tegeletud.
Kokku sai hangitud selline komplekt vanose kõpitsemiseks:

Lähivõte uutest parendatud tihenditest:

Selline nägi vanose kolb peale väljavõtmist. Päris hästi on näha, et tihendid on servadega suht ühes tasapinnas, mis omakorda tähendabki, et nad ei täida oma ülesanne ehk ei tihenda

Loks oli päris märgatav, sisselaskenukvülli kolvil natuke suurem, väljalaske omal natuke vähem.

Vanos laiali lammutatuna ja ära puhastatud, huvi pärast võtsin vanose solenoidi ja õlikanali juhtklapi ka laiali

Selline näeb mootor välja ilma klapikaaneta ja vanoseta

Nüüd siis tulemustast natuke lähemalt. Kõigepealt tahavad tihendid muidugi ca 300km linnatingimustes sissesõitmist saada. Aga esimese ca 100km jooskul võin öelda, et pöörded liiguvad madalamas otsas nüüd natuke sujuvamalt ja tundub nagu oleks tiba jõudu madalatel pööretel rohkem. Eelkõige võtsin tihendite vahetuse ette selle teda tuntud vanose tihendite vea sümptomi likvideerimiseks - auto mootori soojenemise faasis kippus isegi suvistel ilmadel pöördeid natuke loopima. Praegu on see probleem igatahes kadunud. Samuti vahel startides foori tagant kippus auto jõnksutama, hetkel pole ka seda enam juhtunud

Loodan, et tihendite vahetus annab tunda ka väiksema kütusekulu näol
