Omaltpoolt annaks ka hääle Cadillac STS kasuks. Viimased poolteist aastat tollega sõidetud ja nuriseda küll millegi üle pole. Algselt ei olnudki soovi nõnda suurt autot osta, sai vaadatud klass väiksemate Cadillac CTS-ide poole. Need iseenesest ka väga asjalikud autod, heade sõiduomadustega, kuid seejuures mugavad, ka 3.2 liitrine mootor liigutab neid igati reipalt (3.6 muidugi veelgi paremini). Ainuke asi mille üle üldse nuriseda, ongi vaid see plastmassist armatuur ja kooruvate värvidega nupud.
Aga see hetk kui autoostu soov oli, siis juhuse tahtel läksid asjad hoopis nii, et kuna viimaste aastakäikude 3.6 liitrise mootoriga esimese põlvkonna CTS-ide valik puudus, samas vanemaid ei tahtnud kuna olin plaaninud juba algselt rohkem auto ostule kulutada, ning teise põlvkonna CTS-id (vähemalt 3.6 mootoriga, mida tahtsin) maksid jällegi rohkem kui olin plaaninud kulutada ja liisingusse autot võtta ei tahtnud, siis seega jäi hoopis silma Cadillac STS (mis alati tegelikult meeldinud on ja tagantjärgi ei teagi, miks kohe alguses STS-ide poole ei piilunud, ju arvasin, et jääb liiga suureks vms) ja tagantjärgi ostuga väga rahul. Tõesti pole nuriseda millegi üle. Nüüd isegi kevadel pakuti vahetusvõimalust teise põlvkonna CTS-i vastu, kuid STS-iga nõnda rahul ja ei mõelnudki üldse selle peale.
Aga muidugi ei tea, kas kavatsed auto liisingusse võtta või mitte, ning kui viimane piir see 10K euri on, kuid kui seda annab natukene veel venitada, siis tegelikult juba võib saada selle raha eest ka teise põlvkonna CTS-i
http://www.auto24.ee/used/1016513 , see küll muidugi 2.8 mootoriga või siis uuema põlvkonna GS-i
http://www.auto24.ee/used/1061806. Vanem Lexus GS on küll ka igati asjalik masin, ca 6K euri sellise
http://www.auto24.ee/used/949404 2004 aasta GS-i eest on veel mõistlik maksta, kuid mõni müüb sama hinnaga ka tunduvalt vanemaid või mõni siis sama vanu 9K+ euriga, siis need on küll ülehinnatud ja igaljuhul eelistaks esimese põlvkonna CTS-i, nt sellist
http://www.auto24.ee/used/1078522 .