Iff kirjutas:
Haapsalus lapitakse tänavaid näiteks unikividega seal kus on augud või üles kaevatud kohad. TASE !
hea näide tee remondist on Tallinn-Tartu mnt-l, kus ennem Ardut likvideeriti rööpaid... freesiti natuke rööpa põhjasid ja siis täideti asfaldi ribaga. Freesi operaator ning asfalti laotajad olid ilmselt 24/7 raskes joobes, sest enam kõveramalt poleks vist neid triipe teha saanud. Auto püsis rööbastes ka sirgemalt tee peal kui peale sellist lappimist. Nüüd on geeniused uue lahenduse leidnud... täpselt ei saagi aru mida nad seal teinud on kas lihtsalt freesinud või on millegagi täidetud ka. Igastahes pinna poolest meenutab kergelt freesitud asfalti. Ja lõpptulemus on ikka sama kõver kui varemgi. Auto ujub seal juba kuiva ilmaga... suurema saju või jäite tagajärjel ilmselt veel rohkem. Ja sellist tripperit on tehtud ikka päris pikalt.
Samas aga Pikknurme ja Tartu vahel on mingi põhjanaabrite tehnika kohale veetud... kohapeal sulatavad vana katet ja ilmselt lisatakse natuke värsket kraami ning läheb maha tagasi. Tulemus on sirge/sile, peaaegu ideaalselt joonte vahel ning kasutuskõlblik suhteliselt väikse ajaga ja auto ei uju.
Kas see põhjanaabrite tehnika on nii palju kallim, et seda nii vähestes kohtades kasutatakse või on vaja oma taskusse nii palju kühveldada, et ei kannata (ntx Ardu kandis) paremat kvaliteeti tagada?