Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 09:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 179 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 11.09.2012 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.03.2009 20:22
Postitusi: 794
Asukoht: Virumaa
Täna sai jah üht teist tehtud :D
Väikest pildimaterjali.

Pilt

Pilt

Numbrimärki sai valgustama pandud suuremat sorti LED pirn..
Pilt

Parktuledesse läks üks parim pirn, mis tootevalikus oli olemas..
Pilt

Armatuuri kellade osa täna ei jõudnud lõpuni teha, saab ehk sellega lähipäevadel korda.

Pilt

_________________
AudioCity - Suurim audiotehnika valik


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 13.09.2012 12:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.03.2009 20:22
Postitusi: 794
Asukoht: Virumaa
AnvarV kirjutas:
Kellaplokis on ka arvatavasti mingine lühis sees, sest kohe kui süüde sisse keerata, lööb armatuuri kellade kaitme läbi.
Seega, uued kellad ka tulekul.

See seletab seda, miks see kamm LED´idega oli.. et mõned põlesid mõned mitte..

_________________
AudioCity - Suurim audiotehnika valik


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 18.09.2012 11:37 

Liitunud: 22.03.2009 17:14
Postitusi: 359
AnvarV kirjutas:
3s bensiinipump läks juba lühisesse...

Hetkel peal Mercedese väline pump, mis puhub survet 3bari.
Omega ise tahab saada 2.9 bari survet. 1bar muutust, ei tapa. :)

0.1bar ju :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 26.09.2012 11:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Mis teha?

Taga koopad ymaraks lõigata ja ongi soliidne.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 01:03 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
killer666 kirjutas:
Mis teha?

Taga koopad ymaraks lõigata ja ongi soliidne.

+1!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 11:57 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
SEbi endale kuskilt opeli foorumist õhkvedrustus taha :D

üks valge omega oli õhkvedrustusega rkvs :D suht eps oli :D

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 12:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Õhkvedrustusega omega :D naiss

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 12:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Mul olid rekordil taga õhk padjad kuskil vahel . Kuskil armatuuris oli ventiil ja manomeeter , sealt pumpasid autopumbaga juurede kui vaja v6i lasid välja.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 14:53 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
AnvarV kirjutas:
Kui keegi leiaks õhkpatju, oleks väga käpp! :)

Edit: idee lendas ja telefon sai haaratud. Põhimõtteliselt 2 on olemas.
Tuleb garaasi minna ning mõõta kui pikad on kokkusurutult amordid ja kui pikad on lahtiselt.

Seega, kui asi sobib, tulevad buicki õhkamordid alla.
Jääb vaid välja mõelda kuidas süsteem ehitada kompressorile.
üks ventiil on ühe padja kohta, seega kuidas ehitada ta kompressori otsa, et vajadusel õhk välja lasta ja kompressoriga uuesti täita? :P

Reaalselt pead sa tegema sellise süsteemi, et kui "õhku" lisad, siis pumpab ainult ühte patja.

Tavaline kompressor jääb lahjaks.. Pead metall korpuse ja kolviga kompressori sinna muretsema. Plasikust hiinakänkar sulab ära :D

Hea oleks, kui oleks sul reserv paak, kuhu "rõhk" sisse pressitakse ja sealt edasi läheb patjadesse.

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 15:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Ei tea miks see tavaline kompressor peaks lahjaks jääma? Ma enda oma olen igati piinanud ja praegugi vooliku kokku väänates voldib miski 7 bar veel ära. Palju selllesse auto amorti õhku ja rõhku läheb? Suurt sittagi ilmselt.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 16:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.06.2011 19:58
Postitusi: 52
killer666 kirjutas:
Ei tea miks see tavaline kompressor peaks lahjaks jääma? Ma enda oma olen igati piinanud ja praegugi vooliku kokku väänates voldib miski 7 bar veel ära. Palju selllesse auto amorti õhku ja rõhku läheb? Suurt sittagi ilmselt.


no õhkvedrustuse kompressori surve peaks kindlalt üle 10 olema, seda ennekõike tänu sellele, kuna autole pole mõttekas suuri paake külge kruvida ja selle töö, et autot üleval hoida teeb suurem rõhk.
googeldadeski leidsin mingi pumba kuulutuse, kus kirjas 200psi maks. rõhk ehk 14 bari kusagil, kuid süsteeme on erinevaid .
Mida väiksem on pindala, millele rõhk mõjub, seda suurem peab rõhk olema. Et siis oleneb ka sellest milliseid patju kasutad ja kui palju su süsteemi mahtuvus on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 17:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Kompressori lülitad teistpidi tööle :D (nali)

Sul pole vahet kuhu sa kompressori ja amordi vahele välja laskmis ventiili paned v6i tood voolikuga kraani salongi , kuna õhk tuleb välja yhtemoodi.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 20:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Oomil endal on ju kompressor olemas, kasuta seda, Cadillaci amordid toitis lõdvalt ära.

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 20:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
bls kirjutas:
Oomil endal on ju kompressor olemas, kasuta seda, Cadillaci amordid toitis lõdvalt ära.


Kus tal see on? Mootorit m6tled kapoti all?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.09.2012 21:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Universaal kerel on.

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 179 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7