Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 29.09.2012 22:31
Liitunud: 07.04.2003 22:06 Postitusi: 566 Asukoht: Tallinn
Sai üle aasta aja lõpuks rinkale, kuna ringrada meil vahepeal polnud siin Eestis lihtsalt, aga nüüd on see viga parandatud ning Audrus igati 5+ rada valmis, täpsemalt sellest http://www.audruring.ee Aga kuna meil on siiski pmst oktoober ning ilmateade lubas isegi reede öösel laupäevaks lausvihma, siis eriti ei pingutanud auto seadistamisega, vihmas kulgemisel pole seadistusest nagunii suurt tolku, kui õiget sõitjat pole Igaksjuhuks vahetasin siiski piduriklotsid Perfomance Friction 97 racingute vastu ning kui alt sai võetud Ferodo DS2500, siis selgus, et oli ka viimane aeg, nimelt oli küll ketta katet alles oma 40-50%, aga juhipoolsetel klotsidel olid katted pooleks läinud ning oma 40% puutepinda tänu sellele vähem. Aga miinusteks jäi siiski - Üks esimene amort oli õlist tühi ning kolksus AYC 4-veo juhtimise pump on kutu vms, igastahes ei tööta, pole veel veale jälile jõudnud All olid täiesti tavalised tänavarehvid - Goodyear Eagle F1 Asymetric KW V3 amordid olid kõige kõrgemas astmes(oma 3-4cm allpool oleks rinka jaoks õige seade) Jõudu oli umbes 500hj (igaksjuhuks keerasin boosti vähemaks) Kõrvalistmel oli lisapagas Rehvirõhud peale maha tulemist olid 3bari Sillakalded stock I korda uuel rajal Ning muidugi oli juht täiesti roostes, kuna üle aasta pole rinkale saanud.
Tulemuseks tuli endalegi üllatavalt 1:31 ja seda umbes 10 kiire ringi jooksul, edasi hakkas vihma sadama ja aja parandamise lootus kadus. Samas ettepoole jäid minu teada ainult mõned autod, mis hakkavad P tähega ning lõppesid GT3 või RS nimega, lisaks siis üks 944 ja Estfield, mis kõik liiklesid täis- või poolslikkidel. Osalejaid oli 80 ringis. Nädalakesed varem sõitsid seal super-sport-autod, ning väidetavalt olid nende parimad ajad 1:30 ja peale http://petrolheads.ee/2012/08/gran-turi ... tica-2012/ Evo jäi ise igati terveks ning anomaaliaid ei esinenud, ainus häda oli see, et tänavarehviga üle 4-5 kiire ringi ei kannatanud korraga sõita hakkas liiga läbi vajuma ning tulemuseks oli isegi 3barise rõhuga kulunud Goodyeari kiri rehvi küljel Puudust tundsin ka pikemast ülekandest, nimelt 4-s käik jookseb uuel rajal 4 kohas piirajasse umbes 200km/h kiirusel, 5nda jõuaks mõnes kohas ehk pannagi, aga 5 käigulisel Evo kastil on 5 käigu ülekanne meeletu pikk(pea sama, mis 6 käigulisel 6-s) ning siis jõust nati väheks, tänu sellele pidigi mitmeid kordi piirajas põristama
Väike video ka sõidust, kus sai pikalt 532hj Ferrari 612 Scaglietti sabas püsitud
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis