Pikka aega pole autot näinud, ega midagi teinud. Vaikselt hakkab aga ilm lubama ja jalg tatsuma, et saaks ainult rajale. See aasta tõime auto talvekorterist otse Pärnusse ja hakkasime otsast pihta. Kõige esmasem asi mida tegime oli tagasilla ülekande vahetamine. 4.88 jäi uuel Pärnu rajal väheseks, sest enne kiiret kurvi (nüüd Velt Motocenter kurv) olin juba viiendaga piirajas. Asemele tellisime Soomest Lautamäki Motorspordist 4.56 arvuga hammaspaari, ning terve laupäeva hukkasime selle vahetamisele. Tuhat proovimist ja kokku-lahti võtmist, ning lõpuks olime rahul tulemusega. Hambumist testisime värviga ja jälg jäi kenasti ühtlaselt kogu hambale. Uue tükiga on 8000 pöörde juures kiiruseks vana 184km/h asemel ~200km/h.


Watts lingi keskmine polt saab ka uue puksi, sest lõtk oli juba ebameeldivalt suur. Õnneks on isal nädalake puhkust ja viib tükid töösse.
Veel sai kokku mootori alumine ots, mis nüüd ootab pea valmimist, ning seejärel võib juba kõik ülejäänud tükid autole külge kruvida. Kahjuks unustasin uue displei Tallinna ja see jäigi omale kohale sobitamata. Tuppa leiab uue koha ka OMP HTE 400 iste, sest vana homologeering on aegunud.
Lisaks olemasolevale südamele valmistame veel ühe - tagavaraks. Sinna sisse läheb uus H-keps koos Wiseco kolviga, ning pea on hetkel ka uus valmimas Liguri garaažis. Siis on 2 komplektset kärts-mürts mootorit, juhuks kui ühega peaks midagi juhtuma. Surveastme ajasime 12.5 kanti, ning eks paistab mis saama hakkab.
Esimene etapp on 11.05 auto24ringil, kuid kahjuks viibin Eestist eemal ja ei saa osaleda. Järgimine kord kui joonele saab panna on 14-15.06 ja selleks ajaks on kõik kindlasti valmis. Esimesed prooviringid tahaks ära teha mai kuus.