Ei tea kas asi oli märjas asfaldis, vales rehvivalikus, suures hoos, võimsas mootoris, või puuduolevas teises käigus....hooaeg sai siis lõpetatud Pärnumaa rahvarallil.

Rada oli Pärnumaal Jõulumäe tervisekeskuses, talvistel suusaradadel. Äkki osad teavad. Auto laiune ning metsikute tõusude langustega asfalttee. Rada tuli üle künka, ehk siis peale langust väike tõus ja kiiresti vasak kolm. Lõikasin natuke sisekurvi, mistõttu puudutasin mingit suuremat sorti traktorirehvi, ning see viskaski nina ära... Kuid egas midagi, täna lähen uusi juppe otsima. 8 detsember on uus võistlus. Paar kaadrit veel siis auto hetkeolukorrast:
Mootor jäi terveks, tehnika poole pealt puruks ainult radikas ja ventilaator. Lansekaid tahab ehk natuke tungiga laiali ajada, kui nina lahti lõigatud. Esisilda vaatab koos raamidega samuti siis kui nina lahti lõigatud. Kõik uksed peale juhi oma käivad ilusti kinni-lahti. Peal olnud 2140ne "amortiseeruv"? rool tegi oma tööd hästi. Täitsa kõver teine nüüd

Ahjaa...unustasin veel öelda, et viiendal katsel läks kaduma teed jälle teine käik...ehk siis viies kuues seitsmes kaheksas sõitsin puhtalt esimese ja kolmanda käiguga. Ise remontisin selle kasti alles hiljuti...Avarii toimus kaheksandal katsel 1km enne finishit, ehk enne ralli lõpetamist. Varsti tuleb paarist esimesest katsest ka sisevideo.
Loodetavasti saab ka võistluse pilte varsti. Keskmiselt oli katkestamiseni katsete kohad aja poolest (4, 5, 5, 5, 8, 6, 5). Kaheksas koht siis seal kus sai teise käigu kadumise pärast natuke rabistatud...


