sibidisah kirjutas:
kerdo kirjutas:
10-15 minta on keskmine ratta vahetus kuskil teeääres, üle selle peab küll ajupuudega olema
Jutt käib ikka rekka käru rattavahetusest kui sa aru pole saanud ja seda üksi teeääres sa ei vaheta elusees 10-15 minutit.
Tegemist on haagisega.
Kus on teeääres õhk? Kui sa natukenegi asjaga kursis oleksid, siis õhk on terves haakes.
Tõstad silla üles isegi kui koorem peal, paned tungi alla, lased silla alla tagasi. VOILA....
Kui sa oled pädev autojuht ja sa töötad normaalses makse maksvas ja kasumit teenivas firmas, siis oled sa suutnud kindlasti omale rattavõtme autosse organiseerida. Kapslid käivad mutritel peal või halvemal juhul keerad asja kordistajaga lahti. Mitte ei sõida 20km koormaga läbi terve maakonna. Alla pannes lased autos olevast määrdepudelist keermed üle, et järgmine kord teisel autojuhil asi sama kerge oleks.
10 minutit või pool tundi ei ole vist eriti oluline, ei maksa siin sõnasabast kinni võtta. kindlasti vahetan mina ratta kiiremini, kui sina 20km platsile sõidad ja siis seal seda tegema hakkad.
[url=http://www.imagebanana.com
http://img6.imagebanana.com/img/l8cobhcx/rekka.jpg[/img]http://www.imagebanana.com
http://img6.imagebanana.com/img/l8cobhcx/rekka.jpg[/img[/url]
Mis rehviboksi ülemine kasutaja külastab? Laks "varrega" tung alla, sild üles, õhuga lahti, velg alt, teine alla, kinni ja tungilt maha. Selle loogika järgi 30 minutit ratas, tihtilugu on vaja vahetada kogu jooks. Nelja sillaga autol kuluks selleks sellise valemi järgi 4 tundi. Kaks autot päevas

Kevadel ja sügisel on seal poole aastane järjekord.
Sellepärast ütlesingi Ca. Ise olen pidanud laskma ainult ühte rehvi vahetada. Oletan, et täis ringi puhul jagatakse tööülesandeid.