oskaja kirjutas:
ORaamat kirjutas:
Täitsa p**sis võtke tuba endale, kedagi ei koti mingi ratta vahetus. Jätkame piltidega nüüd.
Samamoodi küsiks, et keda kotib mingi Golfi rariteetsus vs. hind, mida sa mingis teemas ohtralt peale surusid kõigile?
Rehvi vahetus puudutab meid kõiki aga Golfid ainult mõnda üksikut!
Mis puudutab tungi olemasolu siis seda ei pea mitte olema(haagise puhul). Piisab 30-40cm prussi jupist, korralikust rattavõtmest ja korralikust varrest sinna võtme külge. Abiks on ka väike purk mingit korraliku roostesurma. Kõigepealt väänad mutrid lahti, seejärel lased padjad tühjaks, seejärel lükkad prussi jupi õhkpadja otsa alla ning tõstad uuesti padjad täis. Sild tõuseb ilusti maast lahti ning saad ratta ära vahetada.
Väga jõukad võivad omale ka normaalse püstoli autosse hankida ning sellega kokku sobiva õhuvooliku. Auto ise toodab ju õhku ning häda pärast saab seda püstoli käitamiseks ära kasutada. Samas ei ole sellel eriti mõtet, sest tee peal tuleb rehvi vahetamist siiski suhteliselt harva ette.
Ma ei surunud midagi peale vaid põhjendasin. Ja teema pealkiri oli müügis olevad haruldased autod, ehk siis põhjendasin, miks see auto seal haruldane oli. Igati teemakohane arutlus, kui nüüd teema pealkirja lugeda. Sina kirjutad teemas mille pealkirjaks on head pildid mingist kuradi ratta vahetusest. Lahe lugu küll, ajage seda pläusti muus teemas.
Mulle meeldivad sellised vanakooli tanklad. Tartumaal vahepeal otsisin tikutulega taga sellist kus pilte teha ja veel vanakooli tankur ka alles oleks. Leidsin puhtjuhuslikult annikorust sellise.

