Võtan sõna pisut Passat B5.5 teemal. (Mazda 6 oli mul enne Passatit) Just ökonoomsuse pärast sai Passat asemele ostetud. Oman 1,9TDI 96kw, kuid 5k manuaal. Enne ostmist sai pisut uuritud 6k manuaale - ja lõpptulemus: kastid on kulunud ja undavad. Põhjuseks liiga madalate pööretega sõitmine (a'la 90-100km/h ja 6.käik). Üleüldse on Eesti tingimustes antud mootoril 6. käik üleliigne. 5. käik kiirusel 100km/h on pöörded ~2000p/min: kiirusel 110km/h ja 5. käik ~2200p/min. Kütusekulu jääb kuhugi 4,5-5,5l vahele. Mina 6te käiku kriteeriumiks ei pannud.
Passatil roostega probleemi pole.
Ainukesed asjad, millele tuleb tähelepanu pöörata on turbo ja pihustite korrasolek, need on väheke suuremamahulise remondi ja kulukusega.
Samuti võiks see esisilla jutt juba lõppeda, nüüdseks on pulgad odavad, valik lai: A osa, B osa, taastatud. Ja kui ikka inimese kombel sõita, siis kestab ikka omajagu (enda autol sild juba teab-kui-mitu-aastat ja teab-kui mitu-km sõitnud ja paar päeva tagasi ülevaatusel käies öeldi, et kõik on tip-top, ühtegi lõtku pole)
Samas, Passat B5.5 on Mazdast mugavam ja eelkõige Passatis istud kõrgemal. Samuti ei saa võrrelda Mazda 6 ja Passati mürataset.
(sai auto ka müüki pandud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1150359&rhash=1553)