ray666 kirjutas:
Ai ai - mis setupis siis asi selliselt lõppes ja millele kõige rohkem näpuga näitad, et oleks võinud teistmoodi olla?
Setup oli max 0.6 bar boost pluss 100hp NOS.
Mulle eriti tagantjärgi näpuga näitamine ei meeldi, pigem loetlen, mida uue mootoriga paremini teen:
1 - Mingi abivahend detonatsiooni tuvastamiseks, sest tänu pakettakendele, müramattidele ja üleüldse heale kereehitusele on salong vaikne ning muuhulgas ei kuule ma ka mootorihäält. Peab tegema kas mingi lihtsa stetoskoobi lahenduse või ühendama knock sensorid helisüsteemiga.
2 - Vahejahuti. Kuigi praeguses seades töötab kompressor peaaegu parima kasuteguriga alas, kütab kompressor õhku ikkagi (minu jaoks) üllatavalt palju. Siiani üritasin õhku NOS-iga jahutada, kuid kuna NOS eeldab ise ka süüte hilisemaks keeramist, siis detonatsiooni vastu see vist väga ei aidanud.
3 - Süüdet reguleerida hilisemaks. Rusikareegel on vist 1 kraad 0.1bar boosti kohta ning 1 kraad 50hp NOS kohta. Kokku siis kuni 8 kraadi minu puhul. Pean uurima, kas IAT anduriga manipuleerimine võimaldab niipalju süüdet muuta või kui ei võimalda, siis kas on võimalik aju programmi ümber kirjutada, et võimaldaks.
4 - Kuigi ma ei usu, et see põhjuseks oli, kuid originaalküünalde BKR6EK asemele sai ostetud BKR7EKC küünlad, mis on nõks külmemad.
Tsiteeri:
Kahju, et nii läks. Tean omast käest, kui ebamugav on mootorit taas ülesse ehitada.
Siiani pole hullu. Teen seda esimest korda ja praegu on see isegi pisut huvitav. Pealegi vana mootor oli selline... ega tal midagi otseselt viga ei olnud, kuid näiteks eelmine omanik polnud tal eriti õli vahetanud vms ning seepärast oli ta seest ikka üsna nõgine, mõned keermed olid üle keeratud, vahepeal tõukur tegi häält jms. Uus mootor on selles suhtes esmamulje poolest igati korralikum pluss nüüd on ülemine ots värskelt remonditud, kõik on puhas jne. Kui nüüd uus mootor katki läheb, vat siis on küll kahju.
Igatahes - kaaned on käes, kapremonditud ilusti. Hakkasin kokku panema, üks pool läks kenasti, kuid teise poole kaanepoltide sissekeeramisel oli juba käega tunda, et raksemad kohad on sees. Kõigil poltidel. Esimest korda tehes ei jagand kohe ära ka, milles asi. Lõpuks selgus, et uued poldid olid kõverad. :S Mõnel oli kõverus kohe laual keerutades silmaga näha, mõnel oli lihtsalt sisse keerates tunda. Niipalju siis nädalavahetusel mootori kokku panemisest
Homme saadan need kõvarad poldid tagasi sinna, kuhu tulid.
Praegu on mootor nii kaugel: