Auto müügis, käis täna ostuhuvilise soovil siis margiesinduses ostueelses kontrollis. Mõned huvitavad tähelepanekud:
* esikettad + klotsid kulunud. Üldiselt kuluvad jah sõitmise käigus
* tagumised klotsid hiljuti vahetatud, kuid kettad näevad koledad välja. Ei hakka ilusamaks tegema, trumlite puhul kannataks veel värvida
*Turbo viliseb sõidu ajal, aitab ainult turbo vahetus. Turbodiisel, no mis sa teed, volkaril jah isolatsioon sitem nt kui Audil. Tuttava 2.0 Touran ja Caddy puhul kostub kostub ka ta salongi, mõnele meeldib kuid mulle mitte.
Lisaks oli mälus veateade ja sealt diagnoositi koheselt turbo vahetus, ega muu ei aita ju. Tulin siis koju ja tegin Ross Techi lahti ja mis mulle otsa vaatab:
16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms
Boost pressure too high
Reduced power output
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Malfunction N75
Possible Solutions
Check charge pressure control
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Eks siis hakkab lähitulevikus lahkama.
Ma olen arvamusel, et kui enne oleks vea ära kustutanud, siis oleks tulemused veidi teistsugused olnud. Samas ei ole mõtet jamada ja huiata, seda enam et liigun igapäevaselt ja ei ole mitte halli m-igi tajunud.
Ostja kimbutab kohe kindlasti eemale
