Mõtlesin, et kuna auto juba päris pikalt käes olnud ja enamjaolt ma sellega liiklengi, siis võib vast ka siia teema ära teha.
Pärast mõnda aega kestnud pausi olen jällegi ma sattunud Volkari rooli. Nimelt kunagi sai ehitatud
SELLINE auto ja temaga ka mõnda aega sõidetud, kuid juba peaaegu aasta tegeles see auto seismisega (kuna teised autod ja tegemised tulid peale) ja vaikselt müügis olemisega. Seda niikaua, kuni ükspäev sain sõbralt sõnumi, et kas masin veel alles ja kas ma ei tahaks seda vahetada tema Golfi vastu. Otsustasime, et nädalavahetusel saab kokku ja vaatab masinad üle. Golfil küll vigu on, kuid olin sellegipoolest nõus ja seda kolmel lihtsalt põhjusel: 1)diisel 2)universaal 3)lisaderohke.
Aastaarvuks masinal 1994, Eestis regatud 2005. Varustustasemeks on GTD, mis peaks ideepoolest olema diiselmootoriga GTI (tuled, istmed jne). Istmeteks on kenad tumedad ruudulised Recarod ja autosõidu teevad mugavamaks 4x el aknad, el katuseluuk, el peeglid, 8x kõlarid, istmesoojendused jne. Lisaks on autol veel plasmanäidikud ja kärukonks. Mootoriks 1.9TD 55kW.
Oktoober 2011:


Talv möödus autoga probleemivabalt ja enam ei taha talvel ilma istmesoojendusteta sõitagi.

Juppe on saanud vahetada ja enam ei mäletagi kõike, mis tehtud, aga põhivärk on suve alguses tehtud modifikatsioonid mootoriga. Kuna tehasest AAZ koodiga mootorile
intercoolerit ette nähtud pole, siis sai see ise vahele pandud ja lisaks ka pumpa seadistatud, et rohkem minekut oleks. Vahejahuti asukohaks sai käigukasti kohal olev tühjem ala, sest stange alla ei mahtunud teda peitma. Originaal turbo aga oli suhteliselt väsinud ja kõik see kurnas teda veelgi, kuni ühel hetkel sõitsin suure valge pilvega ringi - turbo võll murdus. Riiulist sai kohe võetud tuttuus KKK K03, mis on kasutusel Vw/Audi 1.8T mootoritel ja prantsuse diiselkaubikutel. Minek on diisli kohta päris hea, kui pump lahti keeratud ja turbo rõhk kõrgele aetud. Turbo rõhu reguleerimine käib hetkel
wastegate'i kaudu - nimelt on kraan pandud vooliku otsa ning
wastegate'i avatust seades saab seada ka turbo rõhku. Salongis on oma koha leidnud ka rõhukell. Ei huvitav värk see diisli tuunimine ikka.
Välimuse poolelt on auto muutunud sedavõrd, et sai roostekohad happekrundiga üle tehtud ning ajutiselt hetkel lihtsalt musta värviga kaetud. Ratasteks on mul oma Civicu alt võetud
RH Classicud ja auto on saanud kerge tõste esiosas - Mk2 vedrud sai vahetatud Passat B3 omade vastu.
Salongi osas viskas mul üle, et normaalseid topsihoidjaid pole, seega sai kodus vedelenud uuema Honda keskkonsoolist topsihoidjad välja lõigatud ja need krõpsuga Golfi käigukangi ette kleebitud - vajadusel eemaldatavad. Võib-olla mitte kõige ilusam lahendus, aga praktilisuse poolelt on ennast 200% ära tasunud. Pagassi sai tehtud ka 12v vooluotsik otse akult, et kui vaja, siis saan sinna külmakapi või muu tarbija ühendada. Sisu poolelt tahaks korraliku juhiistme leida, sest praegusel on välimised toed veidi katki ja pudenevad vaikselt.


Möödunud nädalavahetusel tegin lõpuks Vento
facelifti ära. Kapott on mul ammusest ajast olemas ja hiljuti sai ostetud ka Vento esituled. Esituled said enne ettepanekut ka tumedaks tehtud. Iluvõrena oleksin eelistanud
kõige vanemat Vento võre, kuid kuna seda kiirelt ei saanud kuskilt, siis ostsin uue ning minu õnneks oli see ka kohe läikivat musta värvi. Ajutiselt olen selle võrega ka rahul, aga jätkan otsinguid vanematüübi võrele edasi. Kapotiga on kahjuks ainult see teema, et see on tumesinine, aga eks ilmselt kui kerel ajutiselt värvitud kohad korraliku värvi selga saavad, siis saab ka kapott uue kuue. Kuna Vento
lip on mulle juba kaua meeldinud, siis loodetavasti sel nädalal saan ühe kasutatud Vento
lipi ka kätte, siis saab selle katkise vr6 oma riiulisse ära tõsta.





