Mark ja mudel: Volkswagen Golf Mk2
Väljalaskeaasta:1991
Mootor: 1,6td 44kW (ma ei oska arvata ka mitu kW sealt tuleb)
Soetatud sai see auto eelmise aasta Augusti lõpus. Ostmise ajaks oli auto pool aastat juba seisnud ja sellega kaasnesid suuremad roostekahjustused. Toredaim neist summutitoru pooldumine 50-80cm peale turbot (enne summuti keskosa) ja sellega kaasnenud muusika.
Kiiresti said roostekahjustused ka likvideeritud,tulemus:


Esivedrud olid sellel hetkel läbi ja need said uute vastu vahetatud ja tagumised amordid olid Passatilt pärit mis nüüdseks on Golfi omade vastu vahetatud.
Terve talv soola tegid oma töö nendele kiiresti tehtud parandustele ning asi hakkas oma roostega rondikaks kiskuma ja kuna suvekad olid Opelist järgi jäänud (valukatega asendatud)siis sai Golf endale R14 plekkveljed, sai nendele velgedele värvitud punane rant keskava natu korrigeeritud ja alla nad läksid.
V2lja tasemele see vast veel ei küündi aga arenguruumi on: katuseraam on juba leitud kuid see läheb külge alles siis kui stiili juurde vaja.
Arengut on ka toimunud intercooleri näol mis sai ostetud üliodavalt ja sama odavalt ka külge keeratud.
Torud ledsin kuuri alt, enamus lõdvikuid olid cooleriga kaasas, puudus vaid see kolu mis juhiks õhku.
Kõigepealt sai sobiv asend leitud ja sealt edasi tuli üks suurem keevitamine.
pildid siis home-made kolu alumise poole, cooleri ja torustikuga:

sai sebitud (tasuta) teine kapott, sellele auk sisse lõigatud ja musta krundiga värvitud.
Sellel hetkel kui vend selle pildi tegi meisterdasin mina kolu ülemist poolt.

Kuna seda kõike sai suure kiirusega tehtud siis ei jõudnudki ta kolu ülemisest osast pilti teha.
Lõpptulemus on selline:


Kommentaarid on oodatud ja võiks arvamust avaldada ka selles osas kas kaotada rooste või mitte.