Tsiteeri:
Alates 01.01.2010 on auto24 kasutustingimustes kirjas, et "Ühe kuulutusega on mitme erineva objekti kuulutamine keelatud.". Samuti on seal kirjas, et "Kuulutus peab olema ühe konkreetse objekti põhine, see ei tohi sisaldada infot teiste objektide kohta ja samuti mitte ainult üldist informatsiooni.".
Reegleid lugemata on see sõnastus küll nii üldine mis siin välja toodud, et selle järgi ei saa küll üheselt välja lugeda seda mida mõeldakse.
Sa müüdki ju ühte asja, kuna aga auto24 on kuulutuse muutmise võimatuks teinud, siis jääbki mulje nagu müüks kahte. Seega ei ole sina otseselt ju midagi rikkunud, vaid nende süsteem ei võimalda "ühte autot" korraga müüa. Keegi viitsiks oma juristiga natuke jaurata, siis arvan et selle klausliga siin küll pikka juttu poleks. Lõpptulemus oleks arvatavasti see, et reeglid muudetakse ära ja kasu saab ikka mõni üksik inimene ainult.
Tegelikult on jah A24 nõmedama vastupanu teed läinud. Ehk siis kui müüdud raha ei näe. Põhjendus siis, et liisingu kalkulaator ei tööta, kasko ei tööta, teised portaalid ei tööta jne. Iseenesest on see mõistlik seletus IT seisukohalt, arvatavasti genereeritakse need mingi tsüki tagant, ala kas kuulutuse lisamisel, korra ööpäevas jne. Kui nüüd sisu taga muutub, siis paistab asi jama välja jah. Tegelikult oleks ju võinud palju lihtsamalt teha:
1) Et sa ostad endale a la 10 päeva, teed uue kuulutuse ja valid ise mitu päeva ühe kuulutuse alla paned ja saad neid iga kell juurde panna, kasvõi ühe päeva kaupa, aga klausliga, et lisamisel a la üks päev on teenustasu või miskit sellist, et koguaeg ka tilgutama ei hakataks. Seega kui asi müüdud, saad rahulikult kuulutuse müüduks märkida ja keegi ei põe nende mõne päeva pärast ja pole ka põhjust kuulutust muuta (ei saakski). Teed aga uue kuulutuse kui vaja ja võtad oma "päevavarust - pangast" aga uued päevad ja elu läheb edasi.
2) Ostad samuti teatud kogeuse päevi. Kui auto müüdud saab, siis lõpetad kuulutuse ära ja "ülejäänud" päevad lähevad samuti kuskile kontole, mida saad uuel kuulutusel kasutada. Samamoodi keegi ei hakaks leiutama, lõpetatakse kuulutus ära ja muudkui aga uus peale ja kõik IT süsteemid ja välisreklaamid töötaks ilusti.
Samamoodi võiks ju olla, et mida rohkem päevi ostad, seda odavam "ühe päeva" hind on. Selle asemel, et võidelda teatud väljade muutmisega ja muude toimimisprobleemide, oleks ITika jaoks arvatavasti selle "keskonnasisese panga" loomine sama töömahukas olnud ja kliendid oleks kindlasti oluliselt rahulolevamad.