Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 18:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 05.10.2012 11:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Kui mõlemad vooliku otsad on kytte sees , siis ei saa küte tagasi vajuda juhul kui pole õhulekkeid voolikutes v6i pumbas.

Nagu aru saada , siis päris kylma moootoriga ei käivitu? Siis pakuks ikkagi et küünlaid ei anta. või on suuremosa neist nüüdseks loojakarja läinud.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.10.2012 20:05 

Liitunud: 25.01.2010 12:51
Postitusi: 57
Kas commonraili pihusti võib tekitada mootoris külmalt kõrinat ja soojalt korras olla? Tagasivoolu test tehtud ja see oli korras.Kõrin mootoris on pööretel 1700-2300.Autoks mazda6 2004a. 89kw.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.10.2012 22:11 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Kallasin vanasse diiselmootorisse unise peaga kütuse asemel vett. Suure suitsuga suri välja.

Puhastasin pumba/voolikud/paagi nii palju kui sai, kallasin uue kütuse peale. Puterdas algul väga kaua käima, siis käis umbes 20min täiesti normaalse hääle ja rütmiga. Suretasin välja, 10min hiljem käiasin ca 5min ja käima ei läinud jälle. Kütus pumbani jõuab ilusti.

Vesi ikka kuskilt paagi põhjast üles tulnud?

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.10.2012 23:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Ragnar74 kirjutas:
Kallasin vanasse diiselmootorisse unise peaga kütuse asemel vett. Suure suitsuga suri välja.

Puhastasin pumba/voolikud/paagi nii palju kui sai, kallasin uue kütuse peale. Puterdas algul väga kaua käima, siis käis umbes 20min täiesti normaalse hääle ja rütmiga. Suretasin välja, 10min hiljem käiasin ca 5min ja käima ei läinud jälle. Kütus pumbani jõuab ilusti.

Vesi ikka kuskilt paagi põhjast üles tulnud?


Ilmselt siis pumba plunser kutu , nüüd hakkab külmalt käivituma , aga soojalt enam mitte. See on see kanistritega majandamine.
Tegelikult ei tohiks filtrist vesi läbi minna , aga ju kui puhas vesi paagis loksus siis ehk rebis filtrist läbi. Igaks petteks v6iks proovida vee eemalduse keemiat paaki valada , ehk lahustab need tilgad ära.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.10.2012 23:16 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Ei ole tegu E34'ga, vaid vana jaapani dislaga, ehk siis rootorpump peaks olema mitte plunserpump.

Pealegi ei tohiks plunser mõjutada seda kas ta läheb külmalt või soojalt käima. Seda mõjutab M51 mootoril pumba elektroonika kui ma õigesti mäletan

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.10.2012 23:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Sõbraga kytsime nissanist vee emulsiooniga õli läbi , tulemuseks see , et auto enam ei tahtnud käima minna ja soojalt polnud yldse lootust käima saada. nissani cd 20. Aitas pumba vahetus , õnneks japsidele on neid saada , kuna kered mädanevad ära ymbert.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 21.10.2012 23:29 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Seda küll, aga ridapump on selles suhtes tunduvalt vähemkapriisne selles suhtes mis temast läbi käib, ei taha uskuda et pump otsa sai, sümptomid peaksid teised olema.

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 22.10.2012 21:34 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Ikka vett tõmbas vahele hoolega. Korda kümme-viisteist filter puhastatud ja nüüd tundub, et sai paagi veest tühjaks.

Seismine mõjutas kuna vesi langes põhja (kütus kergem) ja sealt ta siis selle vee uuesti üles leidis.

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 14.11.2012 17:39 

Liitunud: 10.04.2008 19:08
Postitusi: 905
Asukoht: Pärnu
2000.aasta Vectra, 2.0DTI -l pöörded üle 1500rpm´i ei tõuse. Vahepeal toimib vahepeal mitte. Kas viga võib olla pumbaelektroonikas või EGR klapis?
Diagnosti pole teinud ja pole võimalust ka väga (auto asub suht kaugel).

_________________
Puitmaterjal Pärnumaal minult, Osram ja M-Tech lambikomplektid, salongimatid kummist ja tekstiilist foorumlastele hea hinnaga, küsi postkasti kaudu lisa!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 15.11.2012 21:53 

Liitunud: 10.11.2012 22:13
Postitusi: 65
StreetRaceS4 kirjutas:
2000.aasta Vectra, 2.0DTI -l pöörded üle 1500rpm´i ei tõuse. Vahepeal toimib vahepeal mitte. Kas viga võib olla pumbaelektroonikas või EGR klapis?
Diagnosti pole teinud ja pole võimalust ka väga (auto asub suht kaugel).


Mul sama asi Mazda 626-ega külmalt pöörded üle 1700 ei tõuse ja hirmsalt suitseb kui gaasi anda. Kusjuures kui natuke töödates seidab ja kõik elektroonika väljas (tuled, puhur) siis mõne aja pärast mootor teeb kohe teist häält ja saab minna. Kui hoog sees pole probleemi võib puhuri ja tuled tööle panna, aga ristmikul, ummikutes peab jälle korra maha võtma, niikauaks kuni kiirus ca 30km/h siis jälle peale ja edasi:) Niisugune asi. Loodan, et midagi aru ka saada oli. Ei tea mis viga. Pole aega eriti tegeleda ka:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 17.11.2012 12:07 

Liitunud: 08.12.2011 09:54
Postitusi: 84
Tere ka siinsele perele! Nimelt tekkis küsimus , et kui palju peaks olema golf 2 1.6 TD mootoril pihustite rõhud ?? vaja endal paika seada , aga vaja teada kunasest naad läbi peavad lööma .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 18.11.2012 18:34 

Liitunud: 08.12.2011 09:54
Postitusi: 84
Ise küsin ,ise vastan 155...163 bar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 18.11.2012 19:21 

Liitunud: 28.08.2012 20:10
Postitusi: 10
Tervist! Probleem siis selline, et kütusefiltrist kõrgsurvepumpa mineval läbipaistval voolikul tekivad peale masina seisma jätmist mullid, õigemini kõrgsurvepumbast tuleb see nö mull tagasi voolikusse. Kas sellest võib olla tingitud see, et hommikuti auto tahab tavalisest natuke rohkem käiamist ja vahest isegi gaasi? On juhtunud paar korda ka selline asi, et sõites rahulikult 90-ga lööb korraks kiiruse 80 peale ja pöörded ka natuke alla ning siis läheb ilusti jälle tagasi 90 peale. Kas sellise probleemi võib tekitada vana kütusefilter või on probleem milleski muus? Kuidas saaks nendest mullidest lahti? Autoks on VW bora, mootoriks 1.9 66kw.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 18.11.2012 22:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Filter umber, diislil selline komme, et hakkabki õhku vahele imema.

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 19.12.2012 01:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2007 21:07
Postitusi: 1085
Asukoht: Tallinn
Nonii, Sierra 1.8td päevapealt ei taha käivituda. Eile veel oli okei ja -7-8 juures poolepöördepill, siis hommikul ei midagi. Garaazhi ~18*C juures ka ei soovi käivituda.
Natukene ainult lubab võibolla. Ei aita gaasivajutus, ei aita filtripealt pumpamine. Proovisin ka pumbast otse toru kütusega pudelisse.
Samas kütust nagu oleks - õhutasin pihustite pealt, pritsib ja vahutab midagi küll.
Andsime ka teise auto pealt lisatäkku, starter veab kena lauluga.
Eelsüütekad kõik korras.

Viimase pihusti tagasivoolu pealt aga ei tule käiates midagi? Kas peaks?

Käima saime kui oma pool kilti käiguga köie otsas vedada. Peale seda jääb käima ja sõidab nagu vanasti. Kui varem seisma jätta vabakäigul, siis sureb välja.

E: täna ei lähe enam tõmmates ka. S.t. peale pikkkka tõmbamist läks, kuid omal jõul jõudis ainult täisgaasil ja siiski väääga vaevaliselt kruiisata. Pump?


Mida võiks katsetada?
Aitäh ette.

_________________
https://www.facebook.com/estoniancarimport // http://www.eci.ee
http://www.gazland.ee - parima kvaliteedi ja hinnaga gaasikütuselahendused Sinu autole! Tule külla ja ära maksa üle kütuse eest!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7