Taas on käes aeg kui saan uuesti siia foorumisse enda autost teema teha.
Kuna eelmine e38 (4,0) oli küllaltki janune siis sai peale mõnda head diili selline ised muretsetud. Auto minukäes olnud paar päeva ja siiani ei ole pidanud temas pettuma.
Alguses kartsin küll,et see 2,8 on paras võrri mootor sellele kerele aga oh imet.Kohalt minek palju erksam kui oli v8-l ja egas ka maateel möödasõitudel hätta ei jää.Peal on siis uuem kahe vanosega M52/TU mootor.
Lisade poole pealt on ta natuke küll vaesem kui seda oli eelmine aga siiski sellel on vähemalt must nahk,ekraan ja steptronic kast mis vahetab käige palju sujuvamalt kui seda tegi vanema tüübi kast.
Vead:
Hetkel puudub ülevaatus kuna eest üks rooliots on läbi ja esiklaasidel on toonkile peal.
Pagasiniku luugi serval rooste.
piduriklotside tulu põleb(klotsid tunduvad ise korralikud ehk on mõni andur otsad andnud)
Esituledes sisemised klaasid natuke kollakat tooni läinud.
Head:
uus lambda andur
uued süütepoolid
uus õhulugeja
Genekas ja starter uuesti mähitud
ette pandud madaldusvedrud
Mõned kuud tagasi ka tagumistelt tiivakaartelt ja uste alumistelt servadelt rooste eemaldatud ning uuesti värvitud.
Väike ülevaade lisadest mis autol peal on.
4x el aknad
el katuseluuk
2x el peeglid,soojendusega
2x peeglid päiksesirmides (valgustusega)
Telekas
võimendiga originaal helisüsteem
Puldist käivitus
mustast nahast comfort istmed (soojendustega)
Püsikas
Kliimaautomaatika'
Mf rool
Rooli kõrguse ja sügavuse regull(mehaaniliselt)
ASC
Laekaga käetugi ees ja taga
Pooltuledes xenonid(Tule klaasidel tähised olemas)
Mõned kehvad pildid ka autost





Talveks plaanis alla saada need veljed kui nüüd kuskilt võluks välja kas 2 17" 225/45 mõõdus talvekat või 1-he üksiku 225/45 mõõdus lamelli.

Villu..