Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 10:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 20.11.2012 17:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2011 19:04
Postitusi: 57
Keegi oskab jagada BMW 2,0 100kw disla plusse ja miinuseid? palju reaalne küttekulu tal on ja mis tüüp vead jne

_________________
Keda homme kutsume vabadusvõitlejateks, võivad olla tänased terroristid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 20.11.2012 17:32 

Liitunud: 27.12.2009 17:49
Postitusi: 145
Olen lühikest aega omanud nii 320d 100kw kui ka 320d 110kw. 100kw variant lärmas ja värises päris jubedalt kohapeal olles, võimaluse korral üritaks kindlasti 110kw variandi sebida, see natuke inimlikum. Kütusekulu samuti 110kw variandil väiksem, mina sain kuskil 7.x ringi uuema mootoriga ja vanemaga üle 8 suts (linnasõit ilma ummikuteta), mõlemal ATM kast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 20.11.2012 17:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2011 19:04
Postitusi: 57
neil mingit sarnast toredat viga pole küljes nagu näiteks 2,5tds-l selle kõrgsurvepumbaga on? Või võib nende pihustite otsa saamist liigitada samasse klassi?

_________________
Keda homme kutsume vabadusvõitlejateks, võivad olla tänased terroristid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 20.11.2012 18:01 

Liitunud: 27.12.2009 17:49
Postitusi: 145
RedNeck kirjutas:
neil mingit sarnast toredat viga pole küljes nagu näiteks 2,5tds-l selle kõrgsurvepumbaga on? Või võib nende pihustite otsa saamist liigitada samasse klassi?

Kõrvsurvepumbaga üldjuhul probleeme vähe, vähemalt M51 mootoriga võrreldes. Ühelgil autol mida ise lähemalt näppinud olen pole soojalt olnud probeemi käivitada või siis külmalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 20.11.2012 18:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
unusta 2.0 ära. Kas 1.8 või 3.0.
Töökaaslane remontis enda 2.0 diislit rohkem kui sõita sai. Küll läksid turbod ja kõik muu.
Loe ajaviiteks natuke autoalast kirjandust nt Autoleht ja uuri margifoorumist.
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2212
http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/used/2006/06/?headerID=472
http://www.tehnikamaailm.ee/est/srchAll/?searchAll=e46


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 20.11.2012 18:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2011 19:04
Postitusi: 57
sellest oli abi küll, nüüd saan aru miks need 100kw nii kahtlaselt odavad on :D

_________________
Keda homme kutsume vabadusvõitlejateks, võivad olla tänased terroristid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 21.11.2012 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Julgeks ka öelda, et turbod on nõrgad, sõber pidas ka 2 aastat 100kw isendit, kaks korda sai turbot remontida, lisaks muud asjad, nt tagasild mädanes kere küljest lahti, sumps pooleks jne. Samas minu arust töötas korralik 100kw paremini, ja läks paremini edasi, kui korralik 110kw. Ei teagi kahjuks peast, mis neil vahet on üldse... 100kw keskmine kulu koos peenestamisega oli 7 kanti, pooleks linn ja maantee kuskil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 21.11.2012 01:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.09.2006 20:08
Postitusi: 740
Asukoht: Pärnu
Üks kogemus samuti sarnase autoga (2.0d 100kw) olemas. Tol lendas täiesti lampi generaator ja natuke hiljem kõrgsurvepump. Pumbaga oli mingi loll teema ka, et see tuli lasta UM'is vahetada.
Manuaali otsas võttis kütet mingi 7 lõppu linnas. Aga tühikäigul väriseb jne ta küll.

Eelnevalt läbinämmutatud teema küll siin, seega eelnevale jutule +1. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 22.11.2012 02:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
kunagi, 2006 aastal kui ülikooli 1msel kursusel olin, siis mul olid 2 kursavenda, ühel oli vectra, miski 93 aasta oma ja teisel e46, seesama 2.0 diisel 100kw. Igatahes, kui kuskile kaugemale läbutsema oli vaja minna, läksime alati vectraga, sest sellega jõudis alati kohale. bemmi osas polnud omanik ise ka kindel kunas see jälle teeäärde jääb. St masin oli väga hästi hoitud ja tema ise ka seda ei piinanud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 22.11.2012 14:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2011 19:04
Postitusi: 57
tundub et see 2,0 on veel hullem ikaldus kui 2,5 tds :D nii palju kui viimasel ajal olen lugenud nende bemmi dislade kohta, siis kõige mõistlikum on üldse osta hoopis volkari 1,9tdi ja elada rahus edasi :D

_________________
Keda homme kutsume vabadusvõitlejateks, võivad olla tänased terroristid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 22.11.2012 15:17 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Vähe on neid nö noobelmarke mis suudavad vastupidavuselt konkurentsi pakkuda rahvamarkidele :wink:

Kuigi nii hull ei tohiks ka asi olla. Ega siis terve maailm ei sõida ainult avensiste ja golfidega ja mõnedel õnnestub ikka liigelda ka muude masinatega mitte ainult töökohas istuda :)
Nii vanal masinal oleneb kõik eelmisest omanikust nii et korralik kontroll ennem ja kui kõik tiptop siis peaks see 2.0 sõitma ka täitsa edukalt. Mõne ikalduse kuskilt kaela saad siis muidugi palju õnne :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 22.11.2012 21:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
Enda peetud vanakooli 3.0D 135kW oli küll sitta kanti hea mootor. Nii mineku kui ka küttekulu poolest. Keskmine vist 6.1-6.2.
Ei sõitnud ka kerge jalaga. Muidugi minu masinal puudus kliima mis küttekulu nii madala hoidis.

Edit: man kast oli kah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E46 2,0 disla
PostitusPostitatud: 24.11.2012 03:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 13:37
Postitusi: 20
Asukoht: Tallinn
Sõitsin 110kw mootoriga isendiga 1.5 aastat ~40kkm maha. Mootori poolest küll peale õli+tavaline hooldus ja eelsüüteküünalde + nende relee remondi ja termostaadi eriti midagi ei teinud. Liikus hästi (9s sajani) ja kütust võttis maanteel ~5L/100km kohta (parim oli 4.56, kuid kiiremini sõites läks ka 5.5). Paagi võtsin alati täis ja odomeetri nullisin ära, komput ei usaldanud. Linnas sõitsin tallinnas ja hommikul kell 8 tööle, 17 koju kuluga ~10-11 (~8km ots). Ehk siis külma mootoriga ja lühikesi otsi sõites ummikutes ei ole öko.
Peres on üks 110kw 2002 aasta isend automaatkastiga sõitnud juba 7 aastat 150kkm ning samamoodi pole juhtunud midagi turboga ja mootori poolelt on padjad, eelsüüteküünlad+relee ja muidugi tavalised õli+filtrivahetused normaalse intervalliga.

Ostaksin uuesti kui oleks samal ajal sama valiku ees? Jah, kindlasti!
Oled harjunud golfi või mingi civicuga sõitma ja seda hooldama ning kuu sissetulek on pigem seal keskmise ligidal või madalam? Ära osta odavat ronti bmw'd ja pärast kirud elu lõpuni. Enamus neist odavatest aparaatidest on elu juba rohkem kui pool miljonit kilomeetrit näinud ükskõik mis see näidik seal armatuuril arvab (ei tähenda, et kallimad ei oleks).

_________________
Bmw 318i '82


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7