Niisiis, nüüd kus see Tomorrowlandi imeline Eurotrip'i seikluse osa on ära kirjutatud, naaseks taas rohkem auto teema juurde:)
Esimese asjana pärast tripilt tagasi jõudmist sai auto taas madaaks lastud ning tagaaknalt suur Tomorrowlandi kleeps ära kakutud, seekord sai natukene madalamaks lastud kui enne trippi oli, seega ütleks, et piisavalt:D

Sai külge pandud ka prooviks mõneks ajaks ühed teistsugused suunatuled, nimelt US-turu originaalid, suhteliselt rõvedad nägid välja ausaltöeldes, aga paremad kui enda kleebitud porno:)

Ning siis sai Raidi käest sebbitud korralikud amber suunatuled, mis võrreldes isekleebitutega on nagu öö ja päev, ikka kordades oranzim ning effektsem:


Ning kuna enne Tallinna õppima minekut tahtsin Lõuna-Eestis ÜV ära tehtud, siis sai ka viimne probleem lahendatud, nimelt kuskilt lekkis jahutusvedelikku. Tuli välja, et probleemiks oli vana ja murenenud toru, mida ei hakanud orig. osaga vahetama ning sobis väga hästi ilma õigete nurkadeta sirge lahendus, peab väga hästi:P

Sai ära käidud ka ülevaatusel, esialgu küll põdesin, aga läksin siiski julge südamega, madala autoga, us-parkidega ning teistvärvi katusega ülevaatusele, kuigi eelnevalt Võrus ühe ülevaatuskuti käest küsitud katuse osas ning väidetavalt peab olema passis mitmevärviline. Ülevaatus sai läbitud puhtalt, probleeme nagu oodatud tekkis US-parkidega, mis iseenesest vaffa lugu:) Nimelt ametnik ütles, et need tuled pole legaalsed ning peab mu läbi kukutama, siis ma korraks mainisin häbelikult, et kas te olete kindlad, kuna midagi nagu mäletaks, et seaduse järgi on lubatud. Vastu öeldi, et eksin, kuid kuna meil mõlemal aega oli, pakkus varianti, et näitab mulle seadusest järgi, et ei tohi olla.
Ning ennäe imet, tuleb välja, et tohib:) Uurisid ja puurisid seal veel teise ülevaatusonuga veel ning võib öelda, et enda teadmiste järgi olen kas ainus või üks väheseid kes us-parkidega ÜV puhtalt läbis. Samuti põdesin ka katuse osas väga, kuna kartsin, et tuleb mitmevärviliseks panna, kuid selle kohta öeldi ainult, et väga lahe lahendus ning pole varem näinudki, taaskord väga sõbralikud inimesed, saanud sealt ÜV punktist ka korduvaid ning asja eest ning isegi siis oli meeldiv suhtlus(kohaks Põlva ülevaatuspunkt).
Ning kes ütleb, et esimene ment tõmbab maha, siis ei ütleks, et nii on, kuna kui kunagi ammu kontrolliti(seisin eelnevalt parklas, ainult pargid põlesid, seega suht hästi oli näha), siis kontrolliti ainult lube, vaadati natukene tulesid, kiideti hämmastaval kombel katuse ägedat lahendust ning sooviti head hommikut(toim. öösel).

Ning kuna probleeme on olnud mul pidevalt tagaklaasi klaasi/amordi kinnitustega, mis on tehtud alumiiniumist ning millel keere sile, siis lõpuks leidsin lammarist täiesti OK kinnitused, mis tuleb küll üle värvida, kuid vähemalt ei lenda amort küljest kui luuki lahti teed:


Enne Tallinna minekut mõtlesin, et teeks korda ka udutulede lahenduse, kuna mul kumbki pool ei töödanud(võtsin ballastid ära, müüsin sõbrale) ning ÜV punktis sain teada, et see on tegelikult siiski viga. Kui udukad on olemas, peavad nad töötama, aga õnneks ei hakatud mind sellega koinima.
Seekord sai ka natukene teistmoodi nuputatud ning sai udukate katted lähemale stangele ning nägi OK'm välja:

Ning kuna udukad niikuinii Civic'utel midagi ei näita, suhteliselt savi mis pirn seal sees on, siis sai vähemalt värvi poolest pandud sisse kollaste SMD LED'idega pirnid(kui kellelgi on soovitada korralikke kollaseid pirne, võib soovitada):

Samuti sai väike FUN-eksperiment tehtud, kas saan auto parkida järelhaagise alla:) Suhteliselt kaugele sai lastud, seni kuni mingi kahtlane julla vastu tuli, mis edasi ei lasknud ajada:/

Väike sõbrapilt ka kaasHondalasega:P


Ning kätte jõudis õlivahetuse aeg, arvatavasti(täpselt ei tea). Seekord läks sisse Liqui Moly 5W40 TopTec 4100 õli, mida ka eelminekord tahtsin panna, sain ühest tuttavast lihtsalt telefonis valesti aru tookord:)


Võrdluspilt seibidest, ikka on kasu ka:P

Ning infotalletus-pilt, mäletamaks läbisõitu õlivahetusest:

Kuna aga Tallinnas sõites avastasin, et Tallinn pole väga sõbralik natukene madalamate autode vastu, siis leidsime Joel'iga(Moose'ga), et võiks vahelt ära võtta tühja kat'i mis oli suur kolakas ning mille kinnitus jäi igalepoole jalgu nägu ka siit pildilt näha:

Tähtsat tööd tegemas:

Veel mõned stabiilselt vastukäivad kohad:

Tallinnas mõned ülevaatlikumad pildid ka tehtud, pärast seda nö. mod'i oli tunduvalt parem liigelda:p


Ning siis hakkasid jamad, nimelt esines probleem juba õrnalt Võrust-Tallinna sõites, kuid Tallinnast-Võrru sõites läks asi väga hulluks. Kõige lihtsam on vist kirjeldada seda nii: kujutage ette, et sõidate kruusateel, kus on sõitnud hiljuti linttraktor... nüüd kujutage ette, et auto käitub samamoodi siledal asfaltil +70km/h ning ainult gaasi vajutades.
Ning kuna ei tahtnud autot ribadeks sõita jäi auto alates oktoobri algusest herr Moose juurde remonti ning tema käsutusse niipalju kui vaja:


Esialgu kahtlustati käigukasti, kuid see sai lahti võetud ning seal probleeme ei olnud, mis võiks sellist asja tekitada, seega järgmisena olidki kahtluse all sisemised pooltelje-otsad. Kataloogidest, ega kuskilt neid saada polnud, esinduse laks, seega saigi sealt uuritud, hinnaks 240-285€ tk ning tarneaeg ka veel otsa. Õnneks sain kaashondalaselt normi diiliga 2 pooltelge, ühe tutika, ühe kasutatud, kuid siiski OK, seega nüüd vaja vaid oodata kuni Joel leiab aega need ära vahetada ning loodetavasti juba tulev NV liigub see auto ringi:P
Aga heameelega eeldaks siiski, et ennem kui pole veel poolteljed all ning testitud, mitte seda teemat lahata, eks saab lähipäevil teada:P