Tere!!
Kuna ennem kirjutasin väga pika teksti koos pildimaterjaliga alates masina saamisest kuni praeguse hetkeni väja mille vahele mahtus hulganisti keretöid ja mille oma tähelepanematusest valele asjale klikkides suutsin kõik taevasse saata siis teen uuesti ja lühidalt...
Tegu siis 83. French piece of shitiga, milleks Renault 11 . Kolmeukseline luukpära millele aiste vahele istutatud 44kw 1.4L vabalthingav(veel

) karburatiseeritud mootor, Selle ja rataste vahel on toimetamas 5-käiguline manuaalkast mis oli tol ajal lisavarustus ja luksus mõndadel eurooplastel

Ise olen rahul, pole kordagi alt vedand ja teeninud truult. Esialgne plaan oli ainult esimese ülevaatuse aja lõpuni sõita kuna kere näitas suuri väsimuse märke, aga hetkel läheb juba teine läbivaatuse aeg mis sai puhtalt läbitud äsja. Keretööde poolest tehtud siis: parempoolne karp ja risttala, vasakpoolne esiamordikann ja parempoolne tagumine amordikann(mõlemad amordid olid läbi lendamas kohekohe) Vajab veel tegemist juhipoolne jalgealus ja vasakpoolne karp(välimine pool aint õnneks) Mootoril on tehtud ülemise osa kappremont, Plokikaane lihv koos klappide ja pesade sooveldamisega, uued juhtpuksid ja sääretihendid, Karburaator( ühelõõriline...ärge naerge) on läbinud ka remondi ja seadistamise Speedster OÜ Hannese poolt kes suutis seadistusega küttekulu 30l-10'le alla tuua linnas. Aga aitab jutust pilte kah...
Enne minemasõitmist

Ja hetkel selline aga ainult madal


Salongis olen teinud ka mõned muudatused. Kuna vahepeal kimbutas mind genekas ja tempnäidik, said need lisakelladena juurde pandud, aga kuna kaks kella oleks nats nadi old, sai juurde ka veel õlirõhk pandud
Esialgne keskkonsool:

Muutmine:


el-ühendused:


Ja et asi oleks kergelt eemaldatav panin vanast arvutist mõned pistikud ka rotti

Ja siis konsooli värvimine ja lõpptulemus



Täna sai ka üks kauaegne soov tehtud, pargid suunakatesse viidud, aega läks umbes tund aega koos mõkutamise ja tühja passimisega ja tulemus järgnev...

Pirnid leidsin oma kunagise rolleri armatuuri seest koos pesadega ja sobisid hästi kuna pesad toimisid tihenditena


Õnneks ei hakkanud pirnid üksteist segama ja mahtusid ilusti ära

Ja siis tulemus selline, ise olen rahul, suunatuled on ka piisavalt märgatavad vilkudes, lisaks sai uued numbrituled paigaldatud, leidsin ühed vanad opeli omad mis panin väikse modifitseeringuga istuma..
