Mamma mia mis arutelu siin toimunud on
Ma vaatan et siin võrreldakse 2.0 mootorit nii 2,8 kuika VR6-ga. sardelli võrdlemine viineriga on tõesti huvitav aga mis point sellel ? Subarud teeks kindlasti sellele ära. Lada olgu see 2,8 või 3.0 mootoriga kindlasti teeks ära. Krt sierra sport nukkade, LSD, kõrgemasurveastmega vast teeks ka isegi ära

Et jah mõtetu võrdlemine nende masinatega. Sellise arusaamise järgi oleks ka siis H22 või B18 mootori vahetus mõtetu
Tegu nagu juba eelnevalt mainitud on stock K20a2 mootoriga. Euro type ehk siis ilma LSD-ta käigust. Rehvid all on samuti 195. Soovitatud on 215 rehve mis peaks typel olema stock mõõdus. Videos ka kuulda, et 1 ratas korra laseb ringi. Kindlasti annaks paremini kiirendada aga ei olegi veel nii pro. kiirendaja nagu mõned siin on
Siin vist ei maininud aga võta stopper ja mõõda video aega....kiirendus pigem 6.3-6.5 sec. See programm mis kasutasin kiirenduse mõõtmiseks on viivisega ning see ei arvestanud GPS ning spido vahelist viivist. Kasti kohta võin öelda ka ise, et esimene ja teine käik on mõtetu

Magic juhtub alles kolmanda käiguga. Kolmas käik on see millega tunned, et mootor kasutab ikka oma potensiaali ära. Niipalju kui kiirendanud olen teiste autodega siis 1 käiks hüppab suht kohe lakke ning teine uimerdab järgi, kui kolmas on see mis kisub järgi. Vist ongi Ep3 kasti omapära.
Elektroonikaga on probleeme olnud küll ja küll. Kasutatud on nii kerele originaal juhtmeid, 2001a 1,4 civicu omasid kuika 03 type r juhtmestiku. Siiani on ka anomaali mis kutsub esile 1 sil detonatsiooni veakoodi ning siis korraga kõik sil. Olen proovinud mitu korda ka diangostikat, et leida viga. Reaalselt detonatsiooni ei toimu. Kui veakoodid ära nullida ja piinata mootorit terve taho ulatuses ei saa veakoodi. Niipea kui rahulikult sõita lööb suht lambist hetkel veakoodi välja. Selline kummitus mida hetkel veel ajan taga. Surved on korras ning vahet ei ole kas tõsta süütepoolid või pihustid ümber. Olen proovinud teisi süütepoole, küünlaid ja pihusteid ning viga on alati sama. Isegi teise ajuga olen proovinud ja viga sama. Viimane kahtlus see, et ehk aku paiknemine pagassis mõjutab kuidagi kuna maandused ja massi kaablid on korralikud aga aegajalt on külmema ilmaga käivitamine selline jou jou teema. (justkui ei saaks piisavalt voolu kätte mootor). Gene peab ka vaatama lähiajal üle.
Teine probleem mis ka selle kiirendusega ilmnes on, et mootor liigub liigapalju isegi poly pukside kohta. Rihma rullik on oma jäljendi jätnud kapotile (pisike kõks).

Aga selle sai ära lahendatud. Mootorit sai 2mm madalamale lastud ja enam ei löö vastu kapotti.
Hetkel naudin talve selle autoga. Eelmine neljapäev sai ka ülemistel nati suuskamas käidu. Eks jõua maha panemine on katsumus aga isegi hästi saab hakkama ja rattad ei jookse ainult tühja

Talvel väldin esimest käiku. Foori tagant üldiselt minema teise või harva ka kolmandaga.