Heigo_K kirjutas:
mkb kirjutas:
G3 ongi selline auto imo, et külmaga peabki jala soovitud kohta minema

. Mitmel autol tutvusringkonnas see häda olnud ja peres olnud kolhvil kunagi samuti (müügipäeva hommikul sai fööniga uksed käima sulatatud

).
Kusjuures seda on ka tõestanud teine VW.
Mul B5 ei tule samuti uksed külmaga lahti.
Pole erilist poinit "rahva" autoid pidada kui talvel nendega naguinii midagi eitee
Ootan juba kui naelad kätte saab, siis saab õige autoga sõitma hakkama

Ei tea, Boral vist pole küll kolmanda kasutuses oleva talve jooksul kordagi ustega probleeme olnud. Midagi määrinud pole, tihendeid parimal juhul äkki mingi talv, aga igatahes lahti on küll ilusti tulnud. Seevastu eile sai kolme Corradoga natuke sõidetud (parkimiskohti vahetatud) ja nende ustega oli küll probleeme. Kõigil oli tihendi küljes kinni, aga lukuste osa oli ok. Golf 3-ga oli küll üks talv jama uste suhtes. Nimelt juhiuks ei tulnud tihtipeale lukust lahti ja tõmbas seetõttu keskluku uuesti kinni ka. Korra õnnestus muidugi auto kõrvalistuja poolt käima panna ja uks siis väljast kinni ja lund rookima. Siis muidugi meenus, et krt uksed on ju kinni. Mis siis ikka, kontoris oli õnneks vajalikud tööriistad olemas autosse murdmiseks. Kruvikas, haamer (ei olnud klaasi katki löömiseks), keemilise traatriidepuu ja näpitsad. Kõike seda kasutasin kesklinnas suht suure koormusega tänava ääres. Kedagi ei huvitanud.