jyrgenpii kirjutas:
M-Tech kirjutas:
Kahjuks on vist 85% antud mootorites suht utiil, kuna neid ei hooldata, vähemalt nii on mulle viimasel ajal silma jäänud.
...ma juba mõtlesin, et mis kuramuse juttu sa räägid. Kui rootsi riistasid pärandatakse isalt pojale, siis neid konesid kerelt kerele.
Aga "we have ÕLIRÕHK, GREAT SUCCESS"!
Ühesõnaga viskas see vana karteripõhi sita keema, kuna see ka lekkis lisaks sellele, et ta segi oli sõidetud.
Sai Forsist täna tutikas karteripõhi soetatud ja ära vahetatud.
Süda läks nii hellaks, et ostsin isegi 9 eur eest 4L tutikat pöölsünt KingOil-i sisse mootorisse.
Nagu loota oli, tekkis koheselt õlirõhk ning sai mootori soojaks lasta.
Isegi soojast peast ei visanud õlituld põlema, mis on ilmselt hea märk.
Lekkeid ka õnneks rohkem juurde ei tulnud, vaid karterituulutuse toru ja ploki vaheline tihend on tuksis.
Nüüd on vaja kuidagi generaator omale kohale ära mahutada, mis esmasel proovimisel mitte kuidagi sinna mahtuda ei tahtnud.
Rihmaratas istus vastu amordipüstakut, samas seal võib jumal teab mis auto generaator peal olla, sest selle install ei olnud ka mitte tehase oma.
Juhtmestiku osa pean ka veel ära lõpetama lisaks generaatorile ning TPS-i kinnituse ringi tuunima.
Ahjaa lambda juhtmed pikendada ja uus jagaja ning süütepooli vaheline juhe osta.
Õhufiltri ja MAF-i vahele tuleb flants tuunida ning MAF kere külge kinnitada.
Peale neid toiminguid tuleb loota, et mootor hakkab normaalselt käima ja saab minna esimesele proovitiirule.
Kui mootori korralikult tööle saan, siis prooviks veidi kolvirõngaid ka veega ehmatada nagu Peedu tihti teeb, äkki saab mõnda silindrisse kompressiooni juurde.
Pikk jutt lühidalt, järjekordne väike töövõit, mis masendust vähendab.
