Blacku kirjutas:
Mis ma oskan kosta...
1) VDC ei saa täielikult välja lülitada. Stabiilsuskontroll, mis külglibisemisega võitleb, jääb vastu vägistama. Funida saab aga hakkab suht ruttu ikkagi piirama.
2) Maastikuvõime on endiselt super.
3) 2.0 bensukas ja CVT saavad vabalt igast asendis hakkama (Neile kes suvel rääkisid, et talvel on mootor ikka väga jõuetu).
4) Esiakna peale puhub sooja õhku liiga kitsalt. Paremale alla nurka kojamehe alla hakkab mingite ilmastikutingimustega jääd kogunema. (Pisike disainiviga, mis tglt midagi ei muuda)
5) Üldse võib öelda, et ei ole kõige "palavam" auto. Max võimsusega kulub auto palavaks kütmisele törts rohkem aega kui näiteks mitme erineva Toyota mudeliga.
6) Arvesta, et salongi tekivad mõningad kriginad/naginad aga ei midagi ulmet. Üldmulje on siiski vaikne.
7) Kütusekulu tõuseb talvel 1L/100km vähemalt. Hetkel on mul enamasti lühikeste linnasõitudega ~10L/100km ees.
Põhilised puudused on juba välja toodud. Ise olen nati kriitilisem:
5) Soojaks läheb ikka väga aeglaselt
6) Naginaid on rohkem kui tahaks
7) Selleks et kiiremini soojaks läheks, hoiab CVT mootori pöördeid kõrgemal, sellest hoolimata ei taha mootor/jahutusvedelik kuidagi soojaks minna. Minul on ka kütusekulu tublisti tõusnud: suvel/sügisel 7,4-7,6(sisse sõitmata mootoriga), praegu 9,2 ja tõusvas trendis.
Ühe puuduse lisaks:
Aknad või vähemalt juhi aken jäätub kinni, et kellel on vaja kaadriga tõkkepuud avada, siis tuleb uksest välja ronida. Ja kui aken tulebki lahti, siis korraliku pauguga, ilmselt varem või hiljam seal midagi katki läheb. Praegugi on sinna mingi plärin tekkinud. Loodan, et kõigest jää.
Kojameeste soojendusribad on täitsa olemas, aga ikkagi on ribade ja puhuri poolt soojendavate alade vahel ala, mis ära ei sula ja sinna see jääkamakas tekibki. Natuke kojameest retsib, muud häda pole.