Nii jutt siis selline, et reedel sai mingi poole ööni veepumba tihendit vahetatud ning kodus enne haapsallu minekut oli kõik kapiiz midagi ei tilkunud ja nalja kui palju. Olime poolel teel kui tundsin mingit kärsakat siis peatusime ning avastasimegi, et pumba juurest lekib jahutusvedelikku(õnneks polnud peale vee sisse panna kodus) ning valasime paagi täis ja kütsime edasi, sai haapsalus poes käidud ning vahepeal juurde valatud. Tehnilises kontrollis õeldi ainult, et esirehvid on slikid, märgistati kingaviksiga ilusti number tagaklasile ning saime rivvi mindud. pm tund aega passisime rivis valasime enne starti vedeliku sisse ning kui stardi juurde jõudsin kästi raja kõrvale sõita kuna lekkis liiga palju ning kästi ette võtta midagi, Ehitasime kiirest mingi anuma mille sai stabika ning ploki vahele surutud ningoligi valmis ja sain rajale. Muidugi peale igat sõitu pidin potsiku tühjaks valama ja paagi täis tankima

Kokku sain 3 auhinda, Klaasile uduvastu mingi sprei(parima kleepsu eest siis) kandku(kuna tilkus kõige rohkem) ning enne burnauti said siis kõik osalejad omale rullnoka nokamütsid.

Burnaudi esimesest foorust võin niipalju öelda, et ei ole mingi driftikunn, ees olid täiesti pastlad suvekad sellepärast panin koguaeg otse ning tagarehvidel oli liiga hea pidamine ja vist oli oomi jaoks liiga lai ka(215) kuna mootor ei jüudnud neid ringi lapata.

Ja lõpus sai siis rehvid pilbasteks lastud mille tulemusena lõhkus parema koopaliistu ära

Kuid ise jäin täiesti rahule, kuna jõudsin ikkagi obljääga koju
