Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VAZ 21013 ,79-ERN
PostitusPostitatud: 06.01.2013 19:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2012 23:29
Postitusi: 579
Asukoht: Rkv
FOX1000 kirjutas:
dislavoss kirjutas:
Tulekustuti kinnitus w? :D

Tundub jah,aga väga leidlik! mingi summuti ehitamiseks läheb,siis põhi probleem on kinnituste otsimine :D

5+ 8)

Nii vana auto puhul pigem põhja leidmine kinnituste jaoks ;)

_________________
BMW 730i e38 \\// Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ 21013 ,79-ERN
PostitusPostitatud: 06.01.2013 22:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.06.2010 12:33
Postitusi: 134
stento kirjutas:
FOX1000 kirjutas:
dislavoss kirjutas:
Tulekustuti kinnitus w? :D

Tundub jah,aga väga leidlik! mingi summuti ehitamiseks läheb,siis põhi probleem on kinnituste otsimine :D

5+ 8)

Nii vana auto puhul pigem põhja leidmine kinnituste jaoks ;)



Põhi on tugev, aga ei tahtnud hakata maha kratsima mastiksit ja salongist eemaldada vaipa, et saaks keevitada põhja külge. Seega sai otsitud kerekonstruktsioonis juba olemasolev auk, ja sinna kinnitatud :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ 21013 ,79-ERN
PostitusPostitatud: 21.03.2013 17:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.06.2010 12:33
Postitusi: 134
Võtsin siis eeskuju herr Overspeedilt, ja hakkasin ka lõpuks korralikku, topelt väljalaset ehitama. Esialgu tuleb taha lõpuni otseläbi torud, ja sinna otsa istutan originaal pütikesed. Kuna originaal resod ei mahu oma läbimõõdu tõttu hetkel kere alla, siis jääb esialgu otseläbi püttideni. Kunagi kui raha tekib, ostab ehk simonsi lapikud resod ja taha miskised mahedad sportpütid. See on nüüd teine etapp masin kurjaks ajada. Enne väkkeminekut kahjuks ei õnnestu, aga peale seda läheb ülemine ots tegemisse, surveastmeid natuke kõrgemaks ja reg nukaratas. aga paar pilti ka esimesest keevitustööst. :)

Viisin siis püksid lahku. Lasin hetkel suva krundi alla keevise, et garaazis rooste ei läheks
Pilt

ja hetkel siis lõppeb süsteem nendega. Torud ise tulevad 2 tollised kui mitte 2.5
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ 21013 ,79-ERN
PostitusPostitatud: 21.03.2013 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2008 21:29
Postitusi: 663
Asukoht: NA RAJONE!
2.5 tolli? Milleks nii jämedad? ja milleks neid eraldi vead. Nii väikse mootori võimalikult võimsaks tegemise juures see kohe üldse ei toimi. Ole nüüd mõistlik..ta sul ikkagi 1.3 ja 48 kw. Teed selle asja topelt raskeks, topelt jämedaks, kaotad vastusurve...sellega ju kaotad kokkuvõttes neid väheseidgi lisavarustuses olevaid jõunumbreid. Ennem viimaseid lõpupütte pane nüüd poolkuu asemel mõlemasse torusse täiskuud :D


Viimati muutis teamforce, 21.03.2013 22:09, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ 21013 ,79-ERN
PostitusPostitatud: 21.03.2013 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.06.2010 12:33
Postitusi: 134
Ma vaatan, et kumbki ei ole viitsinud lugeda enne vastamist. Mootor läheb varsti tegemisse, surveastme tõste jne. ja vastusurve jääb normaalseks. Hingamine läheb kergemaks ja teen asja kogemuste omandamiseks, omategemise lõbuks, ja mõnusama hääle saavutamiseks. Teen siiski autot endale, mitte teistele. Kui ei meeldi, so fucking what. Ma ei hakka kohe kaagutama kui keegi endale need for speed tuuning stanged oma 1.6 bemule paneb ja ultrasupermegajapstyle sumpa otsaga laiab. 2.5 tolli on ehk jah overkill, aga enamjaolt 2 tolli, mis igati parem kui kolmveerand tolli, mis siksil originaalis on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ 21013 ,79-ERN
PostitusPostitatud: 22.03.2013 19:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2007 22:39
Postitusi: 190
Asukoht: kohila vald
ern kirjutas:
. 2.5 tolli on ehk jah overkill, aga enamjaolt 2 tolli, mis igati parem kui kolmveerand tolli, mis siksil originaalis on.

Ära nüüd unusta et kolmveerand tolli on nelja silindri kohta, kahe jaoks on sellest küll ja veel.

_________________
Ka otsatult lihtne süsteem on oma olemuselt ettearvamatu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ 21013 ,79-ERN
PostitusPostitatud: 22.03.2013 20:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.06.2010 12:33
Postitusi: 134
tomm49 kirjutas:
ern kirjutas:
. 2.5 tolli on ehk jah overkill, aga enamjaolt 2 tolli, mis igati parem kui kolmveerand tolli, mis siksil originaalis on.

Ära nüüd unusta et kolmveerand tolli on nelja silindri kohta, kahe jaoks on sellest küll ja veel.


Kah võimalus


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7