siag kirjutas:
Lahekas kirjutas:
Plokikaas ei leemenda? Mahlad ei ole segamini?
Tüüpviga nendel mootoritel.
Kuradi loll möla see on?

Nokian Hakkapelitta 7tel pidi ka selline tyypviga olema, et kui 6 minutit järjest koha peal kolmandaga kunni p6letada, pidavat muster ära kuluma.

Võta nüüd natuke kirjandust ette ja tutvu asjaga, aga ära kõrvale enam joo. Mistõttu ka temal juba tihendid vahetatud on? See on konkreetselt SELLE M104 mootori tüüpviga. Tsiteerin natuke kirjandust sulle M104 vanema versiooni kohta:
"Kõige suurem probleem on mootori kõrge temperatuur, mille tagajärjel läheb plokikaan kõveraks ja hakkab lekkima. Kas lekib jahutusvedelik silindrisse ja peseb mootori seest puhtaks, või lekib õli välja, või mõlemad korraga! Sümptomid võiks olla "emulsioon" paisepaagis, mootor väljast väga õline, eriti just õlikanalite juurest, jahutusvedeliku pidev kadumine, aga loiku all pole."
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520Samuti on veepumbad enamasti kõigil neil juba vahetatud. Igatepidi on sel mootori probleeme jahutusega. Petetakse temp. andureid ära, et ventikad varem tööle hakkaksid.
Au tööle ja möla koomale!