Võtan ka siis sõna sekka. Tõesti müüsin seda autot ja kuna oli laupäeva õhtu ja taheti juba suure suuga pühapäeva hommikul järgi tulla, siis mainisin suht selgelt et ma sõidan ise hommikul kohe Saaremaale ning kui ma PEAKS leidma kellegi kes sellega tegeleda viitsib, oleksin nõus olnud. Mainiks veel, et auto oli tol hetkel 3 kilomeetrit metsa sees minu vanavanaema kodus ning sealt polnud sahk üle käinud, auto seisis vanas laudas ning hoov oli samuti korraliku lumega kaetud - ehk see oleks üks paras ajudek*pp olnud seda kätte saada sealt esiteks ja ma siiski eelistaks sellise tehingu puhul auto kõrval ise ka olla. Kõva tingimine käis ka, väideti mulle et käigukasti sellele kuskilt ei saa Eestist või on seda väga raske leida - arvasin seda ise ka, aga Citroen Saxo käigukast istub 1:1, vääna autolammutusest on kaks tükki saadaval, 100 euri investeerida ja sõida ülevaatusele. Küsiti ka rooste kohta, ütlesin et ainuke läbi rooste on pagassi põhjas, umbes 4x4cm auk, ülejäänud on tiptop ning õrnad roostetäpid.
Ma ei teagi kuhu ma oma jutuga sihin, aga igastahes ei tundu eriti usaldatav isik, kes helistab peale 22:00 õhtul, täis peaga, üritab auto praktiliselt vanaraua hinnaga kätte saada, kuigi mainisin et ma ei müü seda vanaraua hinna eest. Praegu on Taeblaautos autoromu 160 eur/tonn. Auto kaalub 800kg, ehk see teeb 130 euri vanarauas + veel masinal on tutikas aku, korralik Kenwoodi makk ning praktiliselt uued naastrehvid mis saab eraldi maha müüa, ehk siis selle 200 euri teeniksin nii või teisiti tagasi, emexisse viies oleks vähem paberimajandust ja muretsemist. Aga kuna seda autot vist väärtustakse suhteliselt vähe, ometi peaaegu Eesti teedelt kadunud, siis otsustasin ta endale jätta ja võtsin ise kätte.
Aga jah, vabandan sellepärast, et ma ei oska selgesõnaliselt alati eitavalt ära õelda, vaid hakkan keerutama ja vihjama et see hind ei sobi mulle.
Mõistvat suhtumist,
Kevin
