Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 00:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 23.04.2012 23:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2009 13:01
Postitusi: 80
Asukoht: Ida-Virumaa
Lumi läinud ja audi sõidab :D
Isegi kui auto garaasis seisab nõuab see ikka raha :D
Nimelt seistes oli hakkanud üks tagumine piduri tupits lekkima. Sai ostetud igaksjuhuks mõlemad pooled ja ära vahetatud. Kui juba tegemiseks läks siis tulid taha ka uued laagrid ja trummlid said värskema välimuse.
Ja esisillas sai vahetatud mõlemalt poolt sarniirid koos õõtsadega.
Selleks suveks tulid toll suuremad veljed ka, mis enne allapanekut sai korrastatud.
Hetkel vaja veel vahetada roolivarda otsad, mis on pmst tootmisest maas. Kahjuks ei saa vahetada ainult otsa vaid peab vahetama koos rooli vardaga kuna ots eraldi ära ei käi. Üks koht pakkub veel sellist nagu vaja, aga see läheks natukene kalliks maksma. Tellitud sai lemförderi otsad, mis oleks vaja nüüd kuidagi sinna varda otsa sobitada.
See oli hetkel lühidalt kõik :) Viskan mõned pildid kah lõppu.
Pildid küll telefoniga tehtud, parem kui mitte midagi :D

Enne
Pilt
Peale liivapritsi happekrunt
Pilt
Tavakrunt (üks matistatud, teine mitte)
Pilt
Värvitud
Pilt
Jubinad
Pilt
Valmis
Pilt

Esisilla pudi
Pilt
Küljes
Pilt


"Uued" veljed. Oz ABT 17" laius oli vist 7.5"
Pilt
Eeltöö
Pilt
Krunditud
Pilt
Poleerimine
Pilt
800 vesi (tegin kuni 2000 vesi kuna kartsin, et lakk ei nakku liiga peeglil)
Pilt
Enne värvi
Pilt
Enne lakki
Pilt
Valmis produkt
Pilt
All (ees 205/45R17 ja taga 215/45R17)
Pilt

Nüüd tahab tervet kere madalamale. Eest kukkus juba ühe keerme võrra, aga tundub, et oleks ikka veel vaja ja siis tagumist otsa ka kuskil keerme võrra ehk. Kui kukkuma hakkab, siis tuleb uusi pilte ka :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 24.04.2012 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2009 13:01
Postitusi: 80
Asukoht: Ida-Virumaa
teisip2ev kirjutas:
Väga ilus töö ära tehtud! Imo jätaks randiga BBS kõige parema üldmulje, praeguste velgedega tundub kuidagi poolik.


Oleks olnud hea hinnaga BBS-e saada, siis oleks ehk võtnudki :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 25.04.2012 13:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
Ai kuidas mulle meeldivad sellised vanakooli autod :D
See uus velg on minu arvates hulga parem kui eelmine, kuigi ideaalne oleks mingi vanakooli randiga kärgvelg.
Madalamaks ka ja on väga ilus pill vamis! Kuidas sisu säilinud on? nende uste piltide pealt tundub väga kulunud olevat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 25.04.2012 21:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2009 13:01
Postitusi: 80
Asukoht: Ida-Virumaa
Martpoiss kirjutas:
Ai kuidas mulle meeldivad sellised vanakooli autod :D
See uus velg on minu arvates hulga parem kui eelmine, kuigi ideaalne oleks mingi vanakooli randiga kärgvelg.
Madalamaks ka ja on väga ilus pill vamis! Kuidas sisu säilinud on? nende uste piltide pealt tundub väga kulunud olevat.


Sisu suhtes on sul õigus.
Vaip, polstrid ja lagi on veel korralikud. Istmed vajaks uut riiet kohe kindlasti (plaanis on need ära teha kui saab mingi rahasüsti).

Hetkel kui eest on vedrult 1 keerd maha võetud, sobib velg aina paremini :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 26.04.2012 01:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.06.2010 19:53
Postitusi: 294
audivanale see meeldiks.. :D

_________________
postitust saab muuta ainult postitaja ise. Mõnikord ka Chuck Norris.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 24.01.2013 23:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2009 13:01
Postitusi: 80
Asukoht: Ida-Virumaa
Palju vett on merre voolanud, selle ajaga kui ma siia viimati midagi kirjutasin:D
Ei tea kust alustadagi. hmm...
Viimati jäi asi pidama velgede juures.

Eelmisel aastal sai natuke veel madalamaks lastud. Hetkel tundub, et peaaegu ideaalsuse piirini.
Ja paar pilti sellest:
Pilt
Pilt
Pilt

Pildilt tundub, et kannikas vähe upakil, aga tegelikult täitsa loodis.

Peale masina kukutamise, täiendasin tsipake muusikat.
Pmst konsooli läks 1Din asemel nüüd 2Din Pioneeri multimeedia.
Aega läks ja ruum oli väga piiratud, kuhu see kobakas ära pidi mahtuma. Jalgadele puhkuvat puhuri kanalit pidi veits ümber tegema. Sisse sain ja häält teeb.
Mõned pildid siis sellest protseduurist ka:

Originaal konditsioonis (purustatud pättide poolt).
Pilt

Auku suurendatud.
Pilt

Klaaskiust tehtud uus pesa paigas ja peaaegu viimistletud.
Pilt

Viimistletud, krunditud, värvitud ja valmis!

Pilt

2012 suvel sai soetatud uus pehme/mäda kärakas, mis hakkab röövima suuremjaolt mu vaba aega. Ehk teen siia mingi teema kah kui asjad liikuma hakkavad.
Seniks kena talve!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 25.01.2013 14:41 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
Aga selline pornograafia on OK :?

Pilt

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 25.01.2013 15:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Väga ilus audi, madaldusest eriti aru ei saagi , kuna veljed on natuke liiga suured või siis kummid liiga kõrge profiiliga.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 25.01.2013 22:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2009 13:01
Postitusi: 80
Asukoht: Ida-Virumaa
killer666 kirjutas:
Väga ilus audi, madaldusest eriti aru ei saagi , kuna veljed on natuke liiga suured või siis kummid liiga kõrge profiiliga.

:)
Langes kokku kuskil 9-10cm mõlemast otsast:p
45 peaks piisavalt madal profiil olema :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 25.01.2013 23:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.10.2009 16:42
Postitusi: 1032
Asukoht: Tartu/Otepää
Mingist mööda maad lohisevast lowliferist siin küll rääkida ei saa, minu arust igati viisaka kõrgusega

_________________
S4 B5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 26.01.2013 00:35 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Linnapildis on tegu ikka väga stiilse asjaga. Jõhvis jäi enne talve korduvalt silma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 26.01.2013 00:56 

Liitunud: 15.03.2009 23:21
Postitusi: 981
krss, aga ütle siis, mis sellel audil nüüd viga on kui viisakalt madalam on ?

minu arust tegi välimust ilusamaks ja eba/praktilisusest nii kui nii selle auto puhul juttu pole


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 26.01.2013 02:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2009 21:26
Postitusi: 79
krss kirjutas:
M1k0 kirjutas:
krss, aga ütle siis, mis sellel audil nüüd viga on kui viisakalt madalam on ?

minu arust tegi välimust ilusamaks ja eba/praktilisusest nii kui nii selle auto puhul juttu pole

Olenevalt ajastust olid ka erinevad tuuningustiilid. Selle auto tootmise ja sellele järgnenud ca 10a jooksul oli moes nt saba kõrgemaks ajada ja nina originaalkõrgusel. Madaldamine tuli paljupalju hiljem ja ka põhjusega, välimuse pärast hakkasid mingid wannabed oma autosid madaldama veelgi hiljem. Madaldatud selle ajastu auto on nagu pintsak, lips, dressipüksid ja tossud - iga asi omas elemendis oleks igati normaalne, aga selline kombinatsioon viitab pigem mingile haiglasele tähelepanuvajadusele. Olgugi, et mõne arvates võib olla ilus ka ülikonna juurde tossusid ja dresse kanda. Selle ajastu auto puhul jätab igale eemalt vaatajale see madaldatuna mulje kui mingist väsinud vedrudega rondist, mille koonrist omanik pole raatsinud vedrusidki uute vastu vahetada. Madaldamisest saab aru ikkagi väga väike osa nooremapoolsetest streetraceritest, kuid tänaval ei tunne paljud seda markigi ära, mudelist rääkimata, on lihtsalt üks "väsinud olemisega" vana auto. Mind paneb lihtsalt imestama, et nii suure töö ja vaeva järel minnakse kaasa selle madaldamise mainstreamiga klassikaliselt ilusa auto puhul. Praktilised omadused on täiesti teisejärgulised, hobiauto ei peagi seda olema. Kui Harri eelmisel lehel minu projekti puhul kildu üritas rebida, siis selle auto tehnika ehitusele kulus veidi alla 10K euro, kuid välimus oli endiselt kriimuline, mõni tuleklaas mõraga, liist puru jne, selle ainus eesmärk oligi praktilisus + tehniliselt eriline lahendus (tol ajal esimene C3 diisel-Quattro Eestis tuunitud mootoriga) ja välimuse peale ei kulutanud tõesti isegi mitte ühte kroonigi. Eks ma austan kah seda, et inimene näeb vaeva, aga kui kriitikat (sugugi mitte pahatahtlikku) ei kannata, pole ka mõtet foorumis teemat teha. Õnneks Mannateral seda probleemi ei paista olema ja kannatab kriitika palju mehisemalt välja, kui mõned teised siin tema teemas :hail . Loodetavasti mu vastus ammendas nii palju, et filosofeerimise ja hambutu killurebimise asemel saab nüüd jätkata pealkirjas oleva teemaga.


Siin siis mõned madalad põllurallikad üleeelmise aasta Austria tripilt:

Pilt

Pilt

Omanikule igatahes jaksu ja jõudu. Minumeelest aina paremaks läheb, kuigi velg on minu meelest tsipa kaasaegne. Aga pole probleemi, sinu auto ja hea, et sellise omaniku leidnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 26.01.2013 19:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2011 01:04
Postitusi: 170
krss kirjutas:
M1k0 kirjutas:
krss, aga ütle siis, mis sellel audil nüüd viga on kui viisakalt madalam on ?

minu arust tegi välimust ilusamaks ja eba/praktilisusest nii kui nii selle auto puhul juttu pole

Olenevalt ajastust olid ka erinevad tuuningustiilid. Selle auto tootmise ja sellele järgnenud ca 10a jooksul oli moes nt saba kõrgemaks ajada ja nina originaalkõrgusel. Madaldamine tuli paljupalju hiljem ja ka põhjusega, välimuse pärast hakkasid mingid wannabed oma autosid madaldama veelgi hiljem. Madaldatud selle ajastu auto on nagu pintsak, lips, dressipüksid ja tossud - iga asi omas elemendis oleks igati normaalne, aga selline kombinatsioon viitab pigem mingile haiglasele tähelepanuvajadusele. Olgugi, et mõne arvates võib olla ilus ka ülikonna juurde tossusid ja dresse kanda. Selle ajastu auto puhul jätab igale eemalt vaatajale see madaldatuna mulje kui mingist väsinud vedrudega rondist, mille koonrist omanik pole raatsinud vedrusidki uute vastu vahetada. Madaldamisest saab aru ikkagi väga väike osa nooremapoolsetest streetraceritest, kuid tänaval ei tunne paljud seda markigi ära, mudelist rääkimata, on lihtsalt üks "väsinud olemisega" vana auto. Mind paneb lihtsalt imestama, et nii suure töö ja vaeva järel minnakse kaasa selle madaldamise mainstreamiga klassikaliselt ilusa auto puhul. Praktilised omadused on täiesti teisejärgulised, hobiauto ei peagi seda olema. Kui Harri eelmisel lehel minu projekti puhul kildu üritas rebida, siis selle auto tehnika ehitusele kulus veidi alla 10K euro, kuid välimus oli endiselt kriimuline, mõni tuleklaas mõraga, liist puru jne, selle ainus eesmärk oligi praktilisus + tehniliselt eriline lahendus (tol ajal esimene C3 diisel-Quattro Eestis tuunitud mootoriga) ja välimuse peale ei kulutanud tõesti isegi mitte ühte kroonigi. Eks ma austan kah seda, et inimene näeb vaeva, aga kui kriitikat (sugugi mitte pahatahtlikku) ei kannata, pole ka mõtet foorumis teemat teha. Õnneks Mannateral seda probleemi ei paista olema ja kannatab kriitika palju mehisemalt välja, kui mõned teised siin tema teemas :hail . Loodetavasti mu vastus ammendas nii palju, et filosofeerimise ja hambutu killurebimise asemel saab nüüd jätkata pealkirjas oleva teemaga.

Pilt

Väike vihje sulle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C2 1982a Mannatera
PostitusPostitatud: 26.01.2013 20:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2009 13:01
Postitusi: 80
Asukoht: Ida-Virumaa
Lugemist oli nüüd isuga.
Seisukohti käis läbi mitmeid.
Madalamaks lasin ainult puht enda tahtest. Ja ilus on. Mulle meeldib, et pea ei mahu enam koopa ja ratta vahele.
Teised las vaatavad, et väsinud vedrud jne. Vana auto, las olla pealegi siis väsinud. :)

Uuendusi toimub hetkel autoga vähe kuna puhkab veel paar kuud.
Kui lumi kaob, siis hakkavad asjad liikuma :P


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7