Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 13:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2571 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 172  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 27.01.2013 03:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
üldse need vana aja opelid on kuidagi sümpaatsed


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 27.01.2013 12:05 

Liitunud: 13.11.2010 00:50
Postitusi: 77
Kas need DTM Calibrad olid ka V8 ja tagavedu?

_________________
300MClub


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 27.01.2013 12:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2012 00:28
Postitusi: 304
Asukoht: Tallinn/Saue
esivedu ja 2.5i V6 minuarust.

_________________
Läbi minu saab tellida autole kleebiseid. http://www.autokleebised.ee
318 '90 ; 2101 '72 ; 21011 '71


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 27.01.2013 12:27 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2006 19:27
Postitusi: 2230
SOL kirjutas:
esivedu ja 2.5i V6 minuarust.


4WD ja 2,5 V6

Tsiteeri:
Power 457hp
Max rpm 12,000
Combustion pressure 150bar max
Piston load 9,400kg max
Piston acceleration 65,000m/s^2 max

DTM CGI block was 20.4% lighter.
DTM CGI block used a bedplate design rather than conventional mains arrangement.
DTM CGI block had reduced deck height to accomodate a shorter stroke.
DTM CGI block had a revised cooling system:
Cooling channel around the bore was reduced in height. Cooling circuit within the block was changed from front-to-back, to an individual bottom-to-top flow around the bore. Coolant enters at the bottom of each cylinder and exits at the top.
DTM CGI block had a 4mm smaller bore-to-bore spacing and still acheived a 70% reduction in bore distortion due to the better properties of CGI.


Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 27.01.2013 16:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2008 01:53
Postitusi: 199
Asukoht: Tartu
Pilt

veel üks dtm opel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 27.01.2013 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2007 20:11
Postitusi: 1769
Asukoht: vantaa
Pilt

_________________
1 tekiila, 2 tekiila, 3 tekiila, 4 tekiila, 5 ketila, 6 kilate, ... , 10 telika


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 27.01.2013 23:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1195
SEe viimane on küll ilus. Ei tea kuidas kere jäikusega lood muidugi on. Vast on ikka veidi ümber tehtud siis asja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 28.01.2013 00:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
k3nny kirjutas:
Vast on ikka veidi ümber tehtud siis asja.

Turvakaar läigib vastu ju 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 28.01.2013 18:05 

Liitunud: 13.01.2013 21:29
Postitusi: 122
Asukoht: Jaapan/Sakura City
Kuna pilt on suur siis lingina.
http://farm8.staticflickr.com/7243/6992211836_09d1d476f5_o.jpg

_________________
神風の人生


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 29.01.2013 09:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2005 19:35
Postitusi: 849
Pilt

_________________
"For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy." —Jeremy Clarkson


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 29.01.2013 10:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
hea pilt.
Siit on hästi näha, kuidas autod iga põlvkonnaga suurust ja massi kasvatavad.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 30.01.2013 00:13 

Liitunud: 13.04.2009 20:47
Postitusi: 5048
:)
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 30.01.2013 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.10.2009 16:42
Postitusi: 1032
Asukoht: Tartu/Otepää
Kindlasti oli 1980 aastal ladal valuveljed all :kill

_________________
S4 B5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 30.01.2013 00:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2003 17:12
Postitusi: 327
Asukoht: Tallinn
Heigo_K kirjutas:
Kusjuures kui mu mälu väga ei peta, siis oli sellest kadetist aastaid 10+ tagasi kuskil autolehes juttu.
Mäletan veel, et oli ilge posu ehitamise pilte ja sommid VIST omanikud ?



GTI Magazine's oli küll artikkel.

_________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saksa Raud
PostitusPostitatud: 30.01.2013 01:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.10.2005 16:26
Postitusi: 259
Asukoht: Otepää/Tartu
Martpoiss kirjutas:
k3nny kirjutas:
Vast on ikka veidi ümber tehtud siis asja.

Turvakaar läigib vastu ju 8)


Turvakaar tugevdab autokeret küll oluliselt, ma küll ei näe, et see ülevalt osast kusagilt kinni oleks? Arvatavasti tavaline polditav turvakaar taga. Kuna katus on pleksiklaasist vist? siis see auto kere enam nii jäik ei ole küll, kui midagi ümber tehtud pole...

_________________
Värvimis ja poleerimistööd Lõuna-Eestis! Küsi lisa!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2571 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 172  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7