Sedasi võiks üldse esimeseks autoks siksi osta- laguneb, aga jupid ei maksa sittagi, hea ise nokkida ja õppida

Aga mõnusalt on mööda läinud see teema siin teema algusest.

Noja kuna OT-d on siin kuhjaga tehtud, siis panen võrdluseks mõned hinnad varuosadele. Autodeks on siis Audi A4 B5 1.8 92kw (95-99a) ja Volvo S40 1.8 85kw (95-99a).
Rattalaager SKF
Audi: 43.- (esi); 21.- (taga);
Volvo: 104.- (esi); 125.- (taga);
* Mingil veidral põhjusel Volvol vahetatakse neid koos rummuga, sellest ka kallis hind.
Hammasrihma komplekt Gates + veepump SKF
Audi: 97+44= 141.-
Volvo: 110+52= 162.-
Piduriklotsid Delphi
Audi: 26.- (esimesed); 24.- (tagumised);
Volvo: 28.- (esimesed); 25.- (tagumised;
Piduriketas Delphi (kmpl)
Audi: 43.- (esi); 50.- (taga);
Volvo 56.- (esi); 32.- (taga);
Amort Monroe (gaasiamort)
Audi: 53.- (esimene); 39.- (tagumine);
Volvo: 88.- (esimene); 52.- (tagumine);
Veovõlliotsa komplekt SKF, rattapoolne
Audi: 66.-
Volvo: 73.-
Ehk siis: just näiteks rattalaagri (mis on üks minevamaid osasid) hind on üle keskmise idiootne Volvol nt Audiga võrreldes.
Kui nüüd arvestada kokku need hinnad, siis Audil kulub loetletud osadele 506 € ja Volvol 745€. Vahe vist nagu on? Hinnad on võetud AS Automeister jaehindadelt.