Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 90 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 03.02.2013 00:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
Vuffel kirjutas:
FOX1000 kirjutas:
Vuffel kirjutas:
Vist pole :D ... üle keskmise kallid jupid on ka vanadel Volvodel. Mõni asi on lausa idiootse hinnaga.

ahh,ega ta nüüd kallim ka pole kui need audid



No...Audi 80/100 juppide hindadega ei anna nagu võrrelda. Aga kui võrrelda B5 ja need Vulvad...siis enamus asju on vulval kallimad, mõni asi samas hinnas suht.

praegu vaatasin puht huvist audi 80 2.85kw ja volvo 2.3 113kw veermiku detaili hindu siis suht ühte auku

Volvo 850 on vahe sees


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 03.02.2013 09:18 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Xibalba kirjutas:
Tere, oleks soov soetada endale esimene auto ning olen juba tükk aega nõuandeid kogunud ja targemate soovitusi kuulda võtnud


Nsm jutujätkuks, aga mul on pm alati nii olnud, et see mida kiidetakse, laguneb mul kiiremini kui mõte järgigi jõuaks :D ning see mida foorumis maha tehakse, sõidad ja sõidab ja sõidab...

Näiteks, opel vectra 2.0 85kw pidi lagunema ülirängalt-sai 24/7 jäärada enne mind aasta+, veel eelmise omaniku käes kõiksugu trikke + minu käes trikke, 0 lagunemist.
Opel vectra 1.7TD 60kw isuzu pidi mu lastelastele pärandamiseks jääma mootori kestvuse poolest-vahetasin 3 mootorit.
BMW 2.5TDS pidi kohe kokku jooksma kui isegi tema poole vaatad, aga pole mind mitte ükski nuksinud, kuigi vatti on nad päris palju näinud + chipitud.
MB W124 2.6 R6 pidi kestma kauem kui maa peal elu, peale ostu 25km pärast jooksis mootor kokku jne.

Ühesõnaga tahan seda öelda, et naerma ajab juba kui tullakse küsima kas mingi konkreetne auto laguneb ja kui palju ja kui palju kuus remondile kulub. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 03.02.2013 20:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
7/900 tüüpvigadest meenuvad hetkel roolilatt, bensupumbad, pidurisuportid, mädanev juhtmestik jms pisemad asjad. Väga hea ja mugav auto selle raha eest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 03.02.2013 21:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Mädanevadki juhtmed neil, nagu vanadel S klassi mersudel mootorijuhtmestik nt, ma ühe 700ga jamasin päris pikalt. Pidurisadulatega on neil probleeme olnud koguaeg, loe Volvoklubist ise, ma ei viitsi mingeid linke hakata otsima. Põhjaalused bensupumbad surevad väga tihti, selle kohta leiad ka kinnitust igaltpoolt. Lisaks veel viienda käigu jamad, kui see nupuga overdrive kast on. Õhulugejatega on ka neil mingi jama koguaeg. Kui nende asjadega enamustel nendel autodel probleeme on, siis ma nimetan neid tüüpvigadeks, niiet jah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 03.02.2013 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2008 18:31
Postitusi: 238
Asukoht: Seal, kus aastaläbi ujuda saab ning ookean (nüüdseks Vahemeri) paistab koduaknast :)
Vuffel kirjutas:
Kia on jah "hea" valik esimeseks autoks. Laguneb nagu elajas, jupid on võrreldes sama aja sakslastega kallimad.

Justnimelt on selline KIA - mis küll ei ole ilus ei seest ega väljast ning millega ka eriti hea sõita pole, kuid on see eest suht robustne ja lollikindel ning üldiselt KIA omanikud oma autosi eriti ei peenesta ka - hea valik esimeseks autoks, eeldusel muidugi, et teemaalgataja hobide hulka ei kuulu mingite mõnesaja euroste lumehanges vedelevate Audi rontide - mille müüjad on ise piisavalt laisad, et ei viitsi ise neid Kuusakoskisse viia ja ootavad lolle, kelle kaela selline kohustus veeretada - elustamine ja oma käte pidevalt õliseks tegemine ning romulates sobivate varuosade jahtimine.

Hiljem, kui võimalused ja soovid suuremad, siis loomulikult sellist KIA-t ei osta, kuid alustamiseks sobib väga hästi.

_________________
S 600 L 5.8 W220 & SL 55 AMG W230 & tuhande eurone rannaauto...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 09:17 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Sedasi võiks üldse esimeseks autoks siksi osta- laguneb, aga jupid ei maksa sittagi, hea ise nokkida ja õppida :D
Aga mõnusalt on mööda läinud see teema siin teema algusest. :rokib

Noja kuna OT-d on siin kuhjaga tehtud, siis panen võrdluseks mõned hinnad varuosadele. Autodeks on siis Audi A4 B5 1.8 92kw (95-99a) ja Volvo S40 1.8 85kw (95-99a).

Rattalaager SKF
Audi: 43.- (esi); 21.- (taga);
Volvo: 104.- (esi); 125.- (taga);

* Mingil veidral põhjusel Volvol vahetatakse neid koos rummuga, sellest ka kallis hind.

Hammasrihma komplekt Gates + veepump SKF
Audi: 97+44= 141.-
Volvo: 110+52= 162.-

Piduriklotsid Delphi
Audi: 26.- (esimesed); 24.- (tagumised);
Volvo: 28.- (esimesed); 25.- (tagumised;

Piduriketas Delphi (kmpl)
Audi: 43.- (esi); 50.- (taga);
Volvo 56.- (esi); 32.- (taga);

Amort Monroe (gaasiamort)
Audi: 53.- (esimene); 39.- (tagumine);
Volvo: 88.- (esimene); 52.- (tagumine);

Veovõlliotsa komplekt SKF, rattapoolne
Audi: 66.-
Volvo: 73.-


Ehk siis: just näiteks rattalaagri (mis on üks minevamaid osasid) hind on üle keskmise idiootne Volvol nt Audiga võrreldes.
Kui nüüd arvestada kokku need hinnad, siis Audil kulub loetletud osadele 506 € ja Volvol 745€. Vahe vist nagu on? Hinnad on võetud AS Automeister jaehindadelt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 11:42 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Peres on 2000a s80 2.5diisel.
Olnud meie käes ~50k km. Reaalne läbisõit peaks olema ~320-330k km (kellal muidugi 220k :D ). Sai tehtud kontroll, kui ostsime.
Selle aja sees on taastatud roolilatt (uue hind esinduses oli ~1000-1100eur), taastamine koos töörahaga läks 300-400, ei mäleta täpselt. Kõik 4 amorti vahetatud, mille hind oli ka 80-100eur tükist. Esisillas päris palju juppe vahetatud, läks ~400eur. ABS aju jooted üle joodetud, 50eur. esimesed rattalaagrid, ~100eur/tk. 1 ABS andur, 70eur. Radikas (hinda ei mäleta). Õli ,rihmad ja piduriklotse ka vahetatud, a need kuluosad, mis igal autol vaja. Kojamehe hoovastik vahetatud, hinda ei mäleta. Karteri tihend vahetatud. Elektriga jamasid olnud, millega käinud elektriku juures alatihti. Vahetust tahavad veel: tagumise uksetihend (80+eur), makil plaadimängija ei tööta (uus makk pidi mingi julmalt maksma vist, aga kasutatuna peaks 50euroga saama ehk), kapoti ja pagasniku amortid (hinda ei tea veel), tagasillas on meeletult pukse, millest mitmed läbi, aga kuna töö nii k**p, siis tuleks korraga kõik ära vahetada. (maksma läheb jälle omajagu ilmselt). Mootorituli läheb ka põlema auklikul teel ja külmaga (mootor soojaks läheb, siis kustub ära). Ükski läpaka diagnostik ega ka volvo esindus pole veale pihta saanud. Oskavad ainult tule ära kustutada, aga see läheb põlema tagasi jälle.

Ühesõnaga jamasid ikka on olnud ja jupid kõige odavamad pole ka olnud. Ja ei tundu, et oleksime mingi ära aetud rondi ostnud, seega ei kujuta ettegi, kui mingi 2k eur eest odavama otsa s80 osta, mis pappi sinna alla peaks lükkama hakkama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 11:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
[quote="kj" Põhjaalused bensupumbad surevad väga tihti, selle kohta leiad ka kinnitust igaltpoolt. Lisaks veel viienda käigu jamad, kui see nupuga overdrive kast on. Õhulugejatega on ka neil mingi jama koguaeg. Kui nende asjadega enamustel nendel autodel probleeme on, siis ma nimetan neid tüüpvigadeks, niiet jah.[/quote]

Kas pump ja õhulugeja on volvol oma toodang või boschi oma? Ma ise kahtlustan ikkagi viimast ja seega oleks imelik kui sel autol ei kesta, aga teistel analoogsetel kestavad?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 12:15 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Pika möla vastuseks kiirelt:
mina tõin välja S40 ja A4, mida inimene võrdles. Tõsiselt kahtlen, et ükski noor inimene esimeseks autoks sellist kasti vaatama hakkab, nagu 700/900 seeria Volvod (kui ta just pime pole või meeldivadki talle ropult inetu välimusega vanad Volvokärakad). Ilmselgelt on vaidlus Sinuga mõttetu, kuna Sa keerutad üles meeletu kiidulaulu igale rondile, mida Sa kunagi omanud oled. Ükskõik, mis argumente keegi ka vastu paneb, Sinu jaoks on ikka omatud asi meeletu kullahinnaga ja parim asi maailmas.
Üks tark mees ütles kunagi: Ära vaidle lolliga, sest muidu inimesed ei tee teil enam vahet. Ehk siis, minu jaoks see arutelu lõpeb siin ja praegu.

Kokkuvõtvalt ütleks autootsijale- kui tahad kestvat tehnikat ja ei karda roostet, siis osta jaapanlane. Elu endal muretum. Igasugused vanad (90-ndate keskpaik-lõpp) sakslased-rootslased-prantslased unusta ära. K3ppi saad sa nende kõigiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 12:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
krss kirjutas:
Isegi vana Legacy on juppide poolest pigem odavam B5 Audist, nõuab ülivähe tähelepanu, ei karda rihmapurunemisi, lihtne remontida (kui kapoti avamisel bokseri vaatamisega esimesest ehmatusest üle saad) ja selle kõige juures sõiduomadustelt igati vääriline vastane sama ajastu Audi 80-le.

Milleks tuua B5 detailide hinnad kui auto on tehniliselt võrreldav B3/B4ga?
Killer, esimestel Lada 110 pritsungitel surid ka Boschi õhulugejad ära.
Ühel tuttaval oli kunagi 1,8 Td Sierra, mille tüüpviga on et keps tuleb küljelt välja. Too tuttav ei hoidnud seda Sierrat kuidagi, vaid andis täiega talda-no problems. Pärast müüs kellelegi edasi, kes sama moodi raske jalaga, temagi oli selle edasi müünud niiet polnud midagi teha vaja. Keegi ei saa aru miks see mootor ära ei lagunenud.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 13:20 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Vuffel kirjutas:
Pika möla vastuseks kiirelt:
mina tõin välja S40 ja A4, mida inimene võrdles. Tõsiselt kahtlen, et ükski noor inimene esimeseks autoks sellist kasti vaatama hakkab, nagu 700/900 seeria Volvod (kui ta just pime pole või meeldivadki talle ropult inetu välimusega vanad Volvokärakad). Ilmselgelt on vaidlus Sinuga mõttetu, kuna Sa keerutad üles meeletu kiidulaulu igale rondile, mida Sa kunagi omanud oled. Ükskõik, mis argumente keegi ka vastu paneb, Sinu jaoks on ikka omatud asi meeletu kullahinnaga ja parim asi maailmas.
Üks tark mees ütles kunagi: Ära vaidle lolliga, sest muidu inimesed ei tee teil enam vahet. Ehk siis, minu jaoks see arutelu lõpeb siin ja praegu.

Kokkuvõtvalt ütleks autootsijale- kui tahad kestvat tehnikat ja ei karda roostet, siis osta jaapanlane. Elu endal muretum. Igasugused vanad (90-ndate keskpaik-lõpp) sakslased-rootslased-prantslased unusta ära. K3ppi saad sa nende kõigiga.



Mina noor inimene, nägunaerul oleksin esimeseks autoks 700/900 volvo võtnud. Mulle see disain meeldib. Seega miks mitte? :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 17:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2008 18:31
Postitusi: 238
Asukoht: Seal, kus aastaläbi ujuda saab ning ookean (nüüdseks Vahemeri) paistab koduaknast :)
Vuffel kirjutas:
Sedasi võiks üldse esimeseks autoks siksi osta- laguneb, aga jupid ei maksa sittagi, hea ise nokkida ja õppida :D

Aga just seda ju Sina oma kiidetud lumahanges vedelevate Audi rontide (mida on järjepidavelt vaja kuskilt otsast parandada ja sobivaid varuosi romulatest jahtida ) näol soovitasidki, erinevalt minu postituses (kui Sul seda lugedes läks mõte kaotsi, siis on alati võimalus see uuesti mõttega läbi lugeda :) ) soovitatud KIA-st, mis küll ei ole väljanägemise ja sõiduomaduste poolest midagi erilist, kuid see eest piisavalt vastupidav, et värske omanik ei peaks seda alatasa kuskilt otsast putitama vaid saaks sellega oma vajalikud sõidud tehtud.

_________________
S 600 L 5.8 W220 & SL 55 AMG W230 & tuhande eurone rannaauto...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 18:45 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Novart kirjutas:
Vuffel kirjutas:
Sedasi võiks üldse esimeseks autoks siksi osta- laguneb, aga jupid ei maksa sittagi, hea ise nokkida ja õppida :D

Aga just seda ju Sina oma kiidetud lumahanges vedelevate Audi rontide (mida on järjepidavelt vaja kuskilt otsast parandada ja sobivaid varuosi romulatest jahtida ) näol soovitasidki, erinevalt minu postituses (kui Sul seda lugedes läks mõte kaotsi, siis on alati võimalus see uuesti mõttega läbi lugeda :) ) soovitatud KIA-st, mis küll ei ole väljanägemise ja sõiduomaduste poolest midagi erilist, kuid see eest piisavalt vastupidav, et värske omanik ei peaks seda alatasa kuskilt otsast putitama vaid saaks sellega oma vajalikud sõidud tehtud.



Valiksin pigem mingi lada 01 kui selle kia. :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 20:35 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Novart, kui Sa ise pole nende autodega kokku puutunud, siis võiks ehk vait olla? Miks soovitasin vanakooli Audisid- sest need on loodud kestma. Audi 80 B3 1.8 mootoriga on täielikult pommikindel auto, samamoodi Audi 100 C4 2.0 85kw. Lihtsad, lollikindlad, ülisoodsate varuosadega ja boonusena roostekindlad kered. See Kia, mida Sa soovitad...tõesti, enne võtaks 2101.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 21:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
Volvo v40 hammasrihma komplekt 100 eur, esimene laager 20 eur, stabika kondid 4-6eur tk. Rohkem asju pole 3-4 aasta jooksul vaja vahetada olnud v.a. õlid jne.

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 90 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7