McRicco kirjutas:
...nagu ma saan aru siis on igast äärekivi kraapsud-vigastused vaja enne kuidagi siledamaks saada...pritsi ja värviga sooni ei ühtlusta teadupärast...
keegi mõnd head lihtsat nippi oskab öelda selleks?
Endal tegin talvevelgedega nii..
Rehv veljelt maha, tungiga auto üles, velg alla... 5-es käik sisse ja jätad kas tühikäigul või natuke kõrgema pöördega käima.
Siis liivakad ja viilid kätte ja lased nagu treipingis. Endal sain ääred suht viisakaks

Näide kuidas endal tegin. Eelnevalt läks üks kiht värvi krundiks veel alla


Pahteldada pmst peaks ka kannatama. On toodud muid töid küll mis pahteldatud.. Eelnevalt oleks hea ühekorra ta ahjust lihtsalt läbi lasta et järelkuivamisega võib veel ta natuke muutuda kui paksem kiht pahtlit.
Värv ise kahjuks kahjustusi ei peida jh. Võtab eeltöö koopia suhteliselt. Küll lisakihtidega jne saab natuke mängida tulemust paremaks. Kuid eks seal loeb ka natuke tegiast ja kogemusest

Salupa kirjutas:
Ma ei saa sellest aru, miks on vaja velgi värvida, kui alumiinium on täpselt sama tooni? Lakkimisest peaks ju piisama. Või värvitaksegi ainult siis, kui on vaja keevitusi-pahteldusi katta?
Aluminium on küll sama tooni suht, kuid ta ei ole kunagi veatult puhas/kriipimata/täkkevaba jne. Iga kui pisem defekt jääb ju läbi laki näha..
K0ll kirjutas:
Konkreektne viimane näide ongi kroomvärv + lakk
Eks õigema tulemuse nägemiseks peaks päevavalguses pildistama..