Täpselt meetripealt ei mäleta, aga ca 5 kuuga kogunes pea 20000km läbisõitu ja peale seda on auto minu sugulase käes, kes sõidab selle masinaga ka väga palju nii Tallinnas linnasiseselt kui ka Tallinn-Türi ja Tallinn-Pärnu otsasid. Tema käes nüüd vahetati jagajakaas (13€). Mina selle aja jooksul vahetasin vaid õli, õli- ja õhufiltri. Ka enne minu kätte jõudmist teenis see auto oma tollast omanikku väga väga truult. Sõidukohtade kohalt- mina sõitsin selle autoga maanteel-linnas, käisin kalal, sõitsin maal, sisuliselt igasuguseid olusid see masin nägi ja pidas ilusti kõigele vastu. Muidugi, ei olnud ma ka mingi ralliäss selle roolis, asi jäi ikka mõistuse piiresse, kuid siiski. Minu väide vastupidavusest tugineski sellele, et tean, millist elu see auto elas enne mind, minu ajal ja elab praegu. Milleks inimesele lambist midagi lahmima hakata? B6 vastupidavuse kohta ei hakka pikemalt seletama- küsi kasutaja DeLaBig käest. Tema peaks olema õige mees, kes oskab 100% rääkida elust B6-ga. Niipalju, kui ta erinevates foorumites kirjutanud on, võib julgelt väita, et tegu on väga hea autoga.
Arusaamatuks jääb jutt õli kohta- vanal diislil on ka peale vahetust sisuliselt kohe õli jälle must. Selleks, et see puhtana püsiks seal, peaks mootor saama korraliku läbipesu ja siis kvaliteetse õli sisse. Sedasi vast püsib õli läbipaistvana 5000-6000km. Kust on võetud 7500km intervall? Suhteliselt veidrad väited, aga kui sa nii väidad, siis ma ei hakka (loe: ei viitsi) ka vaidlema hakata. Sellises hinnaklassis auto toomine Rootsist on kah muidugi mõistlik soovitus tegelikult.
Ahjaa, meenus ka see- nimelt on lapsepõlvesõber sõitnud 92a Audi 100 C4 2.0 74kw isendiga tänaseks päevaks pea 4a / ca 180000km ja on autoga ülimalt rahul. On vahetanud selle aja jooksul vaid kuluosi (piduriklotsid, rattalaagrid jms). Suuri remonte-ootamatusi pole see auto põhjustanud. Ostis hiljuti just C5 kerega A6, kuid ei raatsinud ka C4 maha müüa, kuna on teine teda nii truult teeninud ja hoiab nö tagavaraks, et oleks olemas auto, millele võib igal hetkel loota.
|