iisak kirjutas:
Inferno kirjutas:
sa iisak leiad ka koha kust arvustusi küsida. Vaata turu alla mis autosid müüakse, tugev enamus on alla 4000-5000 euro.
Hea kui mõnekümnel foorumikasutajal on paarikümne tuhande eurone auto. Vale koht küsimuseks ma arvan .
Ei teagi samas mis see õige koht on . Kõigil on kokkupuude - samas mitte personaalne siiski enamasti.
Mersuga sõita on väga hea,nagu eelnevadki märkinud on.. remontida, mitte nii tore.
Ehk,tavaline sakslane . Olen Silberis ise aasta töödanud,letis. Ulme summasid taovad inimesed remontide alla.kreisi.
Nagu ma oma esimeses postituses kirjutasin siis ega ma eriti ei lootnudki.
Samas postkasti olen ma nii mitugi asjalikku ja infoküllast kirja saanud-seega "juu nevee nõu..."
Aga las ülejäänud "lingikatsujad" ka kisavad-hoiavad vähemalt teema elus
Hetkel veel ei mata GL-i mõtet maha.
Vähemalt postkasti tulnud info põhjal. Ei ole ju midagi kohutavat ja ulmekallist.
Peale seda kui kunagi oma E38-le tutikad EDC-amordid ostsin ei tundu enam ükski varuosa liiga kallis kui auto seda väärt on

GL kuulukse vaevlevat samade hädade käes, mille küüsis enamus nüüdisaegset tehnikat: autotehased on tootnud suurepärase produkti, mida kohapealne "esindus" ei suuda konditsioonis hoida. Aga ilma hoolduseta sureb iga asi kiiresti maha. Seda enam õhkvedrustuse või ühisanumsissepritsega vaudiisel... Mõlemad hädad siin ka mainitud. Ning teades teemaalgataja kartmatust veidi eripärasema tehnika ees, siis ei ole elektrikalade püügivahendite kodugaraaži (või kodustatud remondimehe garaaži) arsenalisoleku hädavajalikkus uudiseks.
Alternatiivsed remondikohad ei oma pahatihti teavet võimalike eripärade kohta, mistõttu konkreetse isendi vigu õpitakse kliendi kulul. Sealt need legendid tekivadki. Tahtmist hädalist aidata võib olla, kuid teadmatusest asjata lõhutud x000 eurone tükk ei rõõmusta kumbagi osapoolt.
Ning foorumites puuduva info üheks põhjsueks on ka see, et vastavas hinnaklassis oleva liikuri hankimist võimaldava sissetulekuga inimesed reeglina ei käi netis kõvatamas...
Sõiduomadustelt on GL ilmselt üsna hää kompromiss maantee ja maastikuomaduste vahel, rõhuasetusega mugavusele. Klapperil võiks sellega ilmselt üsna kaugele jõuda, kuid lõpeb see üritus paratamatuölt mõne katkenud ju(ukse)htmekarva tõttu kõige ebasobivaimal hetkel.
MB ja Toyota on ideoloogiliselt teineteisest nii kaugel, et nende vahel otsustamine ei allu ühelegi ratsionaalsele argumendile. USAraua talumine nõuab aga Tõeliselt Karvaseid Mune. Või vastavat kodust kasvatust...
