Sai siis täna vahelduseks ilusa ilma puhul auto veega üle loputatud, et suurem pask ja sool maha saada

Päris läikima hakkas teine lausa.



Roostet on talvega päris palju välja ilmunud, põhikohad on muidugi tagumised tiivakaared mis tänu mu ilusatele velgedele ja liiga kõrgetele rehvidele on parasjagu retsimist saanud, ehk siis see on täielikult oma viga, et nad mädanevad.
Vasak tagauks on ühest nurgast ussi välja viskand.. mingi täiesti lamp koht kus varem pole midagi olnud.. seega müstika

Ja muidugi tagapaneeli ning tiibade vahelised ühenduskohad on taaskord pahtlist ennast vabaks hakanud murdma ja ussitriip on sees.. peaks äkki täis keevitama selle süvendi, siis jääb ehk kestma ka
Neid kohti pean silmas siis:

Ühesõnaga natuke jälle nokitsemist kui ilmad ilusamaks lähevad.
EDIT: Väike nimekiri ka tähtsamatest asjadest mis vaja teha, et seesuvi muretu hingega sõita saaks ilma, et enam tjuunima peaks koguaeg

* Tekkinud rooste uuesti hävitada + vigased detailid üle värvida
* Omega karbiplastikutele kinnitused mõelda volli külge ja nad üle värvida
* Esistange lõpuni viimistleda ja ära värvida
* Küljeakende vahelised uksepostid mustaks teipida(nagu tehasest ette nähtud)
* Üks velg keevitada veits ja sirgendada lasta ja ülejäänutel randid poleerpastaga üle uhada, lisaks kõigil keskosad üle värvida
* Tagumised rattad nõksakene sirgemaks alla panna ja kuidagi sissepoole viia, äärmisel juhul flantsi maha treida
Vähemtähtsateks oleks:
* Tagaklaasidelt vana toonkile maha(niipalju kui seal on seda) ja uuesti toonida kõik korralikult
* Tagatuledel valged ribad tumedaks toonida
* See kauaoodatud triip üle auto vedada
Ja muidugi mootor

B5252S
