korke kirjutas:
Mõtle nüüd...
Soomes on osalus tasu 10k + Ja vaata kui vinged üritused need seal on !!!!
Maksku see osalus tasu 5k ...tuleks ikka kohale !!!
Sest see osalus tasu hind on nii mõttetu osa tehnika maksumusest.
Tra....ma tahaks näha kuidas Te hakkate halama kui ringrajale EMV jõuate. Seal osalus tasud ju hoopis teised ning võistlemis kulu veel jõhkram !!!
Ja kas tõesti arvatte ,et võistluse korraladajad panevad JÕHKRA kasumi tasku ? Hea ,et peale maksma ei pea.
Kui see osalustasu on nii mõttetu raha,siis miks Sa ajad seda joont,et saaks ühe tasuga sõita mõlemas klassis selle asemel,et maksta seda mõttetut raha ja aidata vähendada korraldajatel kulusid?????
1) vaata ka soomlaste elatustaset!
Soomlased kutsusid eestlasi osalema -50% hinnaga kuna nad saavad aru,et nende stardiraha on eestlastele liiga kallis.
10k my ass! kust Sa tead kui vinged üritused seal on? oled unes näinud või naised saunas rääkisid?
2)Kust prsest Sul on rinkal suurem stardimaks???? sama suur stardiraha kui kiirendusel.Hind jäi samaks ja ei tõstetud seda sellel hooajal.(kust Sa küll selle vale info võtad?) vahe ainult selles,et rinkal saad sõita sama stardiraha eest tunde ja mitu päeva järjest,kiirendusel sekundeid.
3) Oled Sa korraldanud mõnda võistlust,et tead neid kulusid ja tulusid?
Kui tartu autoklubi sai hakkama ilusa yritusega võttes stardiraha ainult 300eeki,siis tahaks näha mille poolest on meistrikad 5 korda paremad kuna maksma peab 5 korda rohkem.
ok kui vaja hinda tõsta,siis tõstke,aga võiks arvestada ka hetke seisuga majanduses. Selline argument,et raske leida üritusele toetajaid ja tõstame siis hinda osalejatel,et tuleks välja omadega on ikka väga vale.. kui ei leia üritusele toetajaid siis võiks mõelda,et ka osalejatele ei joosta raha pikalt ees tormi,et pane reklaam peale ja toetame Sind.
justcraizy kirjutas:
Tõepoolest, vaadake, mida litsents sisaldab. Võttes arvesse oma viimast kukkumis, siis oleksin nõus ka ühe stardi eest maksma 5000 krooni, kui see tähendab seda, et rajal on meedikud ja tuletõrje, mis kokkuvõttes võib päästa minu elu ja tehnika, rääkimata muude kulude katmisest korraldajate seisukohast. Korraldamine pole niisama lihtne...
Ning nagu Korke ütles, see summa on niivõrd väike võrreldes korraliku tehnika ehituskuludega

Iseenesest on parteli argument õige, et osalustasu peaks olema way kõrgem. Konkurentsi jäävad tõsised tipptegijad, mis tegelikult omakorda meelitab ligi rohkem sponsoreid.
kle, see kui Sina ei oska tsikliga sõita,oma elu esimesel võistlusel,elu esimesel ajasõidul,esimesel kohtumisel kuusega teed kiirenduses ajalugu esimese kukkumisega tsiklites rajal,ei tähenda seda,et mina ja teised tahaks maksta 5000eeki!! Selle faa-faaa 5k eest ma soovitan Sul kiiresti osta omale rooliamort hoopis,et enam lappama ei läheks. Mõtle kui palju saaks ehitada ratast paremaks kui oleks stardiraha 500 eek 5000 asemel. jääks iga võistlus üle 4500 eek mis on kokku hooajale 20k selle eest saab juba ratast kiiremaks teha.
Kui suured kulud olid siis tsikli ehitamisel eelmise aasta 2 koha mehel emv arvestuses??????? oskad Sa mõne numbri tuua välja ,et targutad?
konkurentsi jäävad tõsised tipptegijad? pead ennast tõsiseks tipptegijaks juba? Äkki peaks mõtlema sellele hoopis kuidas meelitada rajale uusi inimesi? Hetkel e ja f klass ei hiilga kuidagi osalejate arvu poolest