Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 00:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 21.02.2013 20:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2011 21:21
Postitusi: 303
väga hea kuulda :hail ,Jätan märgi maha. :D
Jõudu igatahes !

_________________
Golf 3 GT TDI 66KW Crazy Rathttp://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=95606,http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=104468
Nissan S13 maybe RB engine?http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=108675


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 21.02.2013 22:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2011 20:07
Postitusi: 161
Asukoht: Helsinki
Unustage se SR20 mootor ära juba. Seal pole mitte midagi paremat. Enamvähem sama alumine ots, ja veel kehvem ülemine ots. Kõigele lisaks käib see romuraud veel ketiga ringi, mis teeb asja kokku-lahti tegemise oluliselt tülikamaks (Nissani mootorid peab iga talv niiehknaa laiali kiskuma :D).
Kui CA18 korraga juba tugev teha, ei taha enam seda SR asja nähagi.
CA alumise otsa probleemid tekivad paljudest asjadest, mis on parandatavad. Esimene on kohe see, et enne katsetatakse sealt 300hj välja kiskuda ja siis alles kui kolin sees on, tuleb mõte, et oleks ju võinud ENNE seda 1,5bar'i rõhku need saaled ära vahetada.

Teiseks on seal jah õli liiga vähe. Tasub alati mingi 0,4-0,5 ülearu sisse valada. Eriti kui suuremaks piinamiseks läheb.

Kolmandaks tuleb õlipumpa mõni mm. mootorist kaugemale liigutada. Täpselt enam ei mäleta kui palju (flants)

Neljandaks, turbo õlivõtt tuleb teise kohta viia. Seda siis originaal õlirõhu kella asemele. Nii ei tõmba turbo 1 ja 2 silindri alt karterit õlist tühjaks.

Olen kokku puutunud nii SR kui ka CA mootorite ehitamisega/remontimisega/lõhkumisega/võistlemisega ja võin väita et CA kicks ass!

_________________
MB W220 S320CDI -01, MB W211 320CDI -04 & Golf MK1 "GTI" -74


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 21.02.2013 23:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2011 20:42
Postitusi: 218
Jätan samuti märgi maha :D
Edu! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 25.02.2013 16:11 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
hetkel näeb seest selline välja aga paar pistikut on veel millele on vaja teine ots leida nö aga piduri ja siduri silindrid ja pedaalid on vähemalt ära ühendatud.See selle nädala sees vist peab auto seisma jätma kuna lihtsalt ei ole töö kõrvalt aega aga nv tahaks juba absi pumba ja piduri torud külge saada ning esi otsa kokku.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 26.02.2013 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.05.2012 11:58
Postitusi: 29
Asukoht: Rapla
Meeldiv, et leidub veel selliseid inimesi, kes viitsivad tegeleda. Ootan huviga lõpptulemust.

_________________
We buy things we don't need, with money we don't have, to impress people, we don't like.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 27.02.2013 01:13 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
lõpptulemuseks tahaks miskit taolist ehk siis värviks gun metal grey - peaks vähemalt olema.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 27.02.2013 12:50 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
et siis pump minema visata ja mingid 1-2 jublakad vahele?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 27.02.2013 13:51 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
ok eks ma viskan nv pilgu peale ja vaatan mis teha annab aga kõige pealt tuleb selgeks teha et milline piduri toru milline on:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 27.02.2013 15:25 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
okay.Veel mingeid häid soovitusi mida teha?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 28.02.2013 11:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2012 21:38
Postitusi: 145
Asukoht: Harjumaa
Ise ka suur SX i fänn. Onevia S13 muidugi meeldib veel rohkem, aga neid ei leia siinkandis. Põhimõteliselt, kui soovitusi soovid... siis minu poolt soovitus: Silvia S13 nina oleks äge, täpsemalt Sileighty vms. Jõudu ja jäksu sul temaga. :) Jään teemat jälgima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 28.02.2013 13:53 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Silvia esiotsaga oleks jah suht vägev aga kas mitte s13 silviat ei tehtud vaid jaapani sise turu jaoks?Küsimuse mõte on see et esitulesid ei ole parem poolse liikluse jaoks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 28.02.2013 15:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2009 15:48
Postitusi: 116
S13 Silviat nii parem-, kui ka vasakpoolse rooliga tehtud nii, et tulesi on saada mõlema poolse liikluse jaoks. Mind pigem huvitaks kust terve see S13 esiotsa komplekt saada, siinkandis peaks üsna haruldane kaup olema. Type X bodykit oleks väga ilus kuid see samuti kallis kaup.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 28.02.2013 15:16 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Sama bodykit mis minu poolt postitatud pildil oleval autol küljes on,et üks 1500.- laks terve bodykit kui kuskilt kasutatult leiab.
Mulle meeldib see isegi täitsa.
http://www.bodykits.com/Extreme-Dimensions/Body-Kits/Nissan-240SX-Extreme-Dimensions-Duraflex-Fiberglass-GP_2-Body-Kit-_-4-Piece-_104259/614192/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 28.02.2013 16:37 

Liitunud: 13.01.2013 21:29
Postitusi: 122
Asukoht: Jaapan/Sakura City
SX'dele tuleb ikka kaasa elada. 8)
Aga nina vahetusest rääkides. Nagu oleks aga nagu ei oleks ka.
Paar näidet.
Pilt

Pilt

Mulle isiklikult meeldib orignaal rohkem.
Edu masina ehitusel :rokib .

_________________
神風の人生


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200sx 1993a | Diagram
PostitusPostitatud: 02.03.2013 17:19 

Liitunud: 15.10.2009 20:05
Postitusi: 151
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Sai siis jälle üle pika aja natukene täna tehtud ning selle käigus selgus et päris mitu pooleks keeratud polti on vaja kätte saada ning kõrvalistuja poolne esitiib on kõver aga tänasepäeva töö - esitiivad külge,klapptuled külge,armatuuri all olev tugitala täielik kinnitamine,armatuur sisse uuesti ja ilusti kõik juhtmed ja asjad paika,kapoti kinnitasin lõplikult,kapoti alla sai täna peaaegu kõik juhtmed paika ja kinnitatud ja salongis ka enamvähem kõik pistikud kokku aga vaja paar tükki veel kinnitada ning juhiiste sisse aga pildid ütlevad rohkem kui tuhat sõna:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7