T-Bass kirjutas:
Kuidas on võimalik ,et riigis kus majandus on kordi hullemini perses käib 100 sõitjat kes maksavad litsentside ja kogu muu jama eest ja pealtvaatajaid 220 kroonise piletihinnaga tribüünid pilgeni täis rääkimata rajaäärsetest metsanurkadest kuhu kännuotsas istumise eest peab ka sama suure summa välja käima .
See võrdlus on selles suhtes kohatu, et kas ei toimu Läti võistlus mitte Baltikumi kõige suuremas linnas, Baltikumi ainukesel päris ringrajal, kus on ka vaatajatele head tingimused. Samas Eesti võistlused toimuvad üldjuhul kuskil "kapa kohilas", paar väikest tribüüni on üle rahvastatud ning reklaam üritustele puudub(BHRA võistlused).
Kui tuua Eesti näited, siis hästi välja kukkunud ürituseks võiks nimetada Battery/Kohuke race.
Üritustele on olnud kõva reklaam ning on lisatud atraktsioone, mis inimesi ligi meelitavad. Rahvas tahab midagi sellist saada, mida pole enne nähtud ning see müübki. Mis puutub Haapsalu võistlustesse, siis see on tegelikult väga publikuvaenuliku asukohaga ning nt. Tartu pealtvaatajale on see edasi-tagasi üle 500km reis, mis teeb lisaks piletirahale koos nipet-näpet(toidud jne.) kõvasti üle tonnise arve, pealegi ei ole Haapsalus midagi muud ka, mis sinna kutsuks.
Võistlused peaksid minu nägemuse järgi toimuma kas Tallinnas või Pärnus, äärmisel juhul Tartus ning vajaksid eelnevalt televisoonis ning muudel viisidel reklaami. Kui eelmine aasta augustis Saksast tulin, siis oli väga hea vaadata kuidas Riia lähistel olid suurel maanteel tee ääres sealse Battery Race plakatid, mis on kindlasti esialgu suur väljaminek aga üritus teeks selle tänu reklaamile tasa.