tasujatom kirjutas:
92a Cabriolgi ei ole mingit airbage. B4 nina näeb vähemalt natukenegi uuem välja, aga samas B3 pikad tuled oleks päris retro juba. Coupe puhul pead arvestama kallite uksetihendite, ukse alumiste liistude jms erilisemate osade mitteleidmisega. Neid ei toodeta väga enam.
Enamus kordi kui vahetatakse rõõmsalt pritsepead, ei ole viga üldse selles. Viga on tavaliselt mingites andurites, enamjaolt temp anduris, mida sel motol mitmeid. Ning kahjuks kõik vead avalduvad sel masinal ühtmoodi - võtab rämedalt kütet ning korralikult tühikäigul ei käi. Omasin 5a sellise motoga cabrio, ning siis korra sain vahetada vaid pritsepea all olevat potentsiomeetrit, kuna gaasiseade tegi nahka. Kasutatud pritsepea koos alumise osa ja pihustitega sain 40ga. Sõbral müüa ka üks, et kel vaja, saab korraliku pritsepea läbi minu.
92a Coupel ON airbag, vähemalt juhi oma. Tol ajal oli Audil kasutusel see Procon-Ten ohutusvärk, seega sõltub täitsa varustusest- osadel on airbag, osadel mitte. Endal oli küll 94a Coupe, sellel oli 2 airbagi. Enihau, tihendeid ja ukseliiste saab küll, lihtsalt otsima peab. Originaalis on nad väga kallid, aga leiab ka järelturult, lisaks liigub Audiklubis igasugust manti nendele. Lisaks, B3 Coupe esituled ei sobi B4 Coupele, kuna B3 tuli on pikem. Jääb nagu kuidagi kõõrdi vaatama vms. B4 Coupe esituled originaalis maksid kuskile 350€ kanti, ise leidsin läbi Audiklubi 100€-ga. Kinnitusi tuli veidi tuunida, aga toimis.
Igatahes, kui on vähegi kobe masin, siis tasuks võtta küll. Vähemalt ökom, kui 735.

Aastaarvu järgi peaks see konkreetne Coupe veel B3 olema, niiet sellel tõepoolest ei olnud airbage. Tulesid B3-le näiteks liigub rohkem, kui B4-le. Aga, kuna peal on juba B4 kapott, siis jällegi B3 tuled ei sobi. Nokk kinni-saba lahti.