Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 2002
Mootor: 1.7 EM2 (92 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 184300
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: hall met.
Kolmas Honda minu valduses
Eelmised on(kõik alles) Honda Accord 2.0iLS 96kW 1994 CC7kerega
Honda Acoord Aerodeck 2.0ex 75kW 1988 CA5 kerega
Mootori Kood D17A9
Lisadeks on hetkeseisuga
Eesmised udutuled
Peeglite soojendused
kaks elektrilist akent
kliima
Lisa pidurituli
rohkem nagu polegi


Uste riide osa on välja vahetatud ja lastud halli nahaga nahatada Sadulsepa juures.
tagumised amordid said alla 31.01.2013
sellised
esimesed amordid on sama tootja omad ja ka vahetatud miski 10tuhat tagasi

Küünlad vahetatud 13tuhat tagasi, st 171***
luugist ülevalpool on muljuvalt tõmmatud kriim

vasak udutuli on saanud suvel kiviga

taga vasaku tule alt punnitab stange välja kuna saand väikese kõksu tagant

minu kolm Hondat siis väljanäitusel

ja siis sai avastatud linnapealt selline koht, kasutasin võimalust

vasak uks seestpoolt, veidi kehva kvaliteet aga hall osa on sadulsepa juures nahatatud :gigi:

nupupaneel juhiuksel

hetkel on tuba selline

ja näidikute blokk, endale ka väikese meeldejätmisega palju LS on

eesmiste udutulede koht on veidi imelik, sigarisüütaja all :spy:


õlivahetuse meeldetuletus


pärast pesu on ikka auto palju ilusam :100:
fotikas siis aga oli juba kodus. seega tegin telefuniga paar klõpsu aga jah sellel pildil veidi paremini arusaadav see muljumiskriim






tiib puudu siis poleks nii porno see perse :umnik:
makk mis sees oli ei meeldinud ja sai see välja vahetatud



ja õhtal sai koju sõidetud sedasi :gigi:

filter täitsa sitane

Et Civic rohkem ära tuntavam oleks sai sedasi tehtud

946ml puhastusvahendit ja 408ml õli :gigi:

ei vea kohe üldse praegaste ilmade ja teeoludega
kunde poole ka kiviga nüüd saanud ja rist peaaegu olemas,
jääb vaid oodata kuna prao edasi lööb :010:
aga jah täna sai siis veidi toimetatud
õhuvõtu suunamisega jäi seis null kuna toru ei mahu kuskile, midagi muud leiutama hakkama.
küünlaid ka kätte ei saand kuna krt mulolemasolev küünlavõti lihtsalt ei mahtunud küünlapessa
koonusfilter sai maha võetud ja tehtud 2 korda pesu ja siis õlitamine
väga sitane isegi polnud see filter
õlitamise käigus sain suitsuanduri ka tööle :gigi:
pildid tänasest

tagumised istmed

juhipoolne täke

salongist nähtuna

kundepoolne täke, kojamehe tööpiirkonnast jääb välja õnneks.

mootoriruum

pagasiruumi põhi

niipalju siis saigi küünaldele lähemale
:gigi:


filter ennem pesu

õli pilves



küünaldega oli ka edukam päev täna
sai speedsterist läbi astutud laenasin sealt korra küünlavõtit
kohapeal öeldi ka et pole neil küünaldel viga midagi
pilt

suvekatele järgi minnes sain tuuleklaasile lisa kaks täket
neid kive on lootusetult palju ja klaas tundub nii pehme
kojamees nüüd hakkab sinna aukku kinni haakima.
suvepapud ka siis käes koos velgedega
veljed ise on auguvalemiga kas 4x100 või 4x108
rehvid Continental PremiumContact 205/55 R17 91V

sain Javestist oma uue filtri ka kätte :gigi:
värvivahe on meeletu,
eks topin uue filtri peale pärast õlitamist ja teen vanale veel pesu
sest peab selle ikka ka puhtamaks saama lõpuks :gigi:
uus filter, koos kleepsudega :gigi:

rakverest tripp
ennem minekut käisin lasin paagi täis
134km
12,37L
9,23L/100km
(sõit sisaldas ka oma 140km/h'le kiirendamist
ja veidi peenestamisi)
siis sai kiirelt klaasivahetusse kimatud
ja pärast klaasivahetus hakkas
(võidu)sõit rakvere poole
kuivõrd ilm oli supper
päike siras
siis mõtlesin et proovime autot veidi
GPS infi järgi sain 184km/h sisse :gigi:
volvotüüp üritas järel püsida aga ei õnnestunud
2korda sai sinna maani kiirendatud :gigi:
siis sai tempo 100km/h peale maha võetud ja sedasi rakvereni lastud
rakveres eriti ei sõitnud kohapeal ringi.
ja täna tagasitulekul sai ka oma 2 korral sinna 173km/h kanti kiirendatud gpsi järgi
edasi rahulikult 100ga tuldud ja linna jõudes suundutud jällegi tanklasse
211,4km
18,83L
8,9L/100km
seega vist suht okikas tulemus :gigi:
uue esiklaasiga oli lausa lust sõitta :gigi:
küljeliistud ei hoia muidugi nii nagu algsed hoidsid
aga veidi sai neid kinni surutud
ja seespoolselt laepolster ka nüüd
hoiab veidi eemale laest klaasijuurest tervees ulatuses :cranky:
Õhuvõtu temp seal yleval otsas sõites -16 juures vms oli 15soojakraadi
linnas sõittes oli seal 30-40kraadi vahel õhuvõtu temp