
Enamasti ei ole võimendites silmnähtavalt midagi valesti. Mõnikord küll juhtub ka, et on.
Komponendid, mis punaste raamide sees võiks esimese asjana üle kontrollida.
Väiksemad on toitetransistorid ja suuremad lõputransistorid. Nagu killer ütles, siis võiks kahtlustada toitetransistore. Kontrollimine käib multimeetriga nii, et paned multimeetri "piiksu" peale või kõige madalamale takistuse mõõtmise asendisse. Kontrolliks pane must ja punane juhe kokku ja kontrolli, kas käib piiks või näitab 0 oomi takistust. Kui on nii siis saab edasi minna.
Ütlen praegu juhtmete järjestust ja asukohti suvaliselt, tegelikult need ei oma tähtsust, kirjutan ühe transistori kohta aga korda sama protseduuri kõigi punasega märgitud transistoride peal.
Võimendile selleks kontrolliks toidet külge ei tohiks panna.
Pane must testri juhe transistori esimese jala vastu (ja ainult selle jala vastu) ja punane juhe keskmise (vaata, et puutuks ainult keskmist jalga ja mitte midagi muud) kontrolli takistust, kui see kontrollitud, pane punane juhe kolmanda jala vastu, musta endiselt vastu esimest hoides ja kontrolli jälle takistust. Siis pane must juhe vastu keskmist jalga, punane juhe kolmanda jala peal ja kontrolli takistust.
Toitetransistoridel võib takistuse näidu "rahunemine" aega võtta, aga oota lõplik number ära. Kui ükskõik millises asendis saad takistuseks 0 kuni paarkümmend oomi, siis on üsna kindel, et antud transistor on läbi ja tuleb vahetada. Kui toitetransistor on läbi, siis tuleks kontrollida ka selle juures olevat takistit. Pildil tunduvad olevat 100 oomised, kui must testri juhe takisti ühe otsa ja punane juhe teise otsa peal, siis peaksid takistust mõõtes saama tulemuse 100 oomi.