Hei, masin siis selline
"Mootor"
200sx S14 SR20DET black-top
top-mount väljalaskekollektor
Custom XXL downpipe+3" summutisüsteem+3"sukk+3" sisend/3,5" väljund lõpupütt
Overrev Group termoteip ca.1000 kraadi C
Garrett GT2860RS aka "Disco-Potato" turbo .86 A/R kuumosaga
JECS 630cc@3bar kütusepihustid
Apex`i kuivkoonus õhufilter+3"poleeritud imutorustik
Custom 3" poleeritud vahejahuti torustik
Vahejahuti(600 x 300 x 76mm)
Custom KOYO veejahutusradikas
Made in China 2x 280mm, 1306m3/h, 12v imevad ventilaatorid
Custom Roolivõimujahutusradikas
Mocal õlijahutusradikas
Circuit Sports õlikoguja
Walbro 255 kütusepump
300zx/N62 õhulugeja
Nistune Ver3 juhtaju (Tuned by Yauheni R; 1,3bar@350whp Dynomax)
"Ülekanne"
Sidur ACT heavy duty street/strip (NS1-HDSS) clutch ~400hp
JGY aluminium 3,2 kg hooratas
SR20DET 5 k manual käigukast
S14 differentsiaal
"Veermik"
Apex`i performance coilovers spring rate 6/5
Apex`i perfromance polüretaan puksid
Circuit Sports reguleeritavad rooliotsad
Cusco strutbars x3
Esimesed pidurid S14 kettad ja 4 kolviga support
Uus piduritorustik+Goodridge pidurivoolikud
R33 Skyline RHD piduri peasilinder+custom reservuaar
Custom kiirem roolisüsteem
Custom õõtshoovad
Custom käändmikud
reguleeritavad parallelvardad
Hawk HPS 50 mm vaheflantsid
17" Riverside Stitch, 8" laiad ees, 10" laiad taga, 3-osalised, T-Lab custom värvitud valuveljed
"Salong“
OMP rool
Sparco pedaalid
Apex`i shortshifter
Nismo käiguhoob
Autometer gauges (õli rõhk, õli temp., vee temp, turborõhk)
240SX SE digitaalne kellade blokk
Wilwood hüdrauliline käsipidur
Sabelt Racer homogleeringuga reguleeritavad korvistmed
Sabelt 4 punkti turvarihmad
hetkel on VÄGA keeruline öelda, et mis edasi teha, praegu sai masinaga sõidetud ainult 0.9bar-1 rõhuga ja jään ootama suvisemaid kuivasid teid, et rõhku juurde keerata ja saada mingi pilt ette mis võiks puudulik olla. Hetkel mõlgub mõttes plokikaas, nukad ja sl. kolle vahetus. GT28RS suure kojaga on aga minule üllatuseks ikka väga jõuline
Hetkel paar pisiviga vaja likvideerida ja ehk 2013a suvi pühendada harjutamisele. KINDLASTI näeb masinat ka rajal nii kiirendamas kui ka külg ees sõitmas
Eile siis juhtus selline äpardus et sai käidud sõbral raadi liberajal järel ja tsut-tsut proovitud juhitavust märjal betoonil, peale mida kadus aga ära laaderõhk, loodan et tegemist on vaakumilekke või mõne lõdvikuga. Polnud lihtsalt aega asjasse süübida.
Paar pilti siis eestist lahkumise eel pesulas käigust:
Häbi mulle kvaliteedi pärast


