Jeps, loed valesti, rõõmu tunneb selle üle, et head sõbrad saavad koos teha tööd ning lihtsalt huvitav fun'i lisav vürtsikas fakt on see, et meil kõigil eri keremudelid, luukpära, sedaan ja kupee.
Keretööde variant jamh huvitav suvel mingi aeg kõik koos teha, minul lihtsalt keevitada pole vaja pea midagi, pmst 4täppi(ees+taga Honda logo kinnitus augud kinni). Siis läheb natukene pahtlit, väiksemate aukude jaoks, mõne pinnarooste kohaga tuleb ainult natukene tegeleda, happekrunditada ja möllata ning siis värvi:D Tiivaääred tuleb ka kuidagi ümber nuputada, et saaks logarit kinnitada, aga samas saaks madalana hoida/lasta:)
Värv on hetkel jäänud sellise variandi peale, et perre tuli see auto hallina, minu käes on olnud hallina ning ikka välismaa foorumites ilusate autode pilte vaadates on hall mõne kontrastse kohaga jäänud ikka kõige rohkem meelde - seega värviks tuleb sama tooni pärla, millele arvatavasti läheb tsutsu valget fleiki sisse

(originaal on metallik + hetkel kere peal kõige lähem variant originaalile on kapott, millel on värskem värvikoodi järgi värv, seega võib öelda, et tuleb teistsugune hall)
Plaan suvel ka mingi aeg kapotialune uuesti ette võtta, mootor välja korraks, võimalikult palju ebavajalikke auke kinni, pahtliga natukene siluda, piduritorud kõik salongi peitu, juhtmeid veel rohkem peita ja mõttes on ka uus värv kapoti alla, aga hetkel ei avalikusta, kuna pole endale kindlaks jäänud:)