Vaikselt edeneb avalaksuks. Vahepeal vahetasin ära siduri. Vasakul vana ketas ja korv, paremal Pidurimeistris taastatud ketas ning Sachs Race korv.


Muidu on kõik OK, kuid uus sidur ei taha päris hästi lahutada - seistes on jube raske käiku sisse panna. Peale ohtrat õhutamist (proovitud sai erinevaid meetodeid, alt üles suruda, alt välja imeda, kõige parema tulemuse andis ikka vanakooli pumpa-hoia meetod) läks asi paremaks - külmalt lähevad käigud nüüd hästi sisse, kuid päris hea ikka pole - soojalt ei lahuta ikka päris ära. Eks lähipäevil proovib veel õhutada. Ma täpselt ei kujuta ette, kust see õhk üldse sisse sai. Võibolla töösilindri eemaldamisega kojast, võibolla oli mingi õhk koguaeg sees, mis ei andnud pehmema korviga tunda. Ei tea. Hea uudis on see, et vähemalt sidur ei libise ning liikudes lähevad käigud hästi sisse - kiirendust ei tohiks see jama segada.
Uue korviga on siduripedaal märgatavalt raskem (mõned arvasid, et ei ole). Mitte, et jalg ära väsiks, kuid igakord sõitu alustades on võõras tunne. Tõenäoliselt harjun sellega ära.
Siis ventilaatori teema. Mehaanilisest ventilaatorist loobusin juba kompressorit paigaldades ca 2a tagasi. Minu praktika ütleb, et meie kliimas ei ole see vajalik. Elektriventikas lülitub nagunii jahutusvedeliku 91°C pealt esimeses astmes ning 104°C pealt viimases astmes tööle. Lihtsalt tuleb kontrollida, et ventikas ning takistid oleks töökorras. Kui on, siis suudab elektriventikas igas olukorras temperatuuri kontrolli all hoida. Igatahes cooleri radikas läks elektriventika asemele ning seepärast tuli ventikale muu koht leida - teisele poole radiaatoreid, sinna, kus varem mehaaniline vetikas oli:


Kuna elektriventikas on pisut väiksem, kui mehaaniline ventikas oli, siis jäi ventika ja koja vahele vahe. See tuli millegagi täita, sest muidu imeb ventikas õhku sealt vahest, mitte läbi radiaatorite. Õnneks leidus jällegi tööjuurest vanu ventika raame, millest sain võtta klappe, mis sõites tuulega avanevad lastes õhku läbi, kuid seistes sulguvad, et ventikas sealt läbi õhku ei imeks:

Cooleri õhutorustik on ka paigas:

Viimaks on jäänud cooleri veepumba juhtimine. Tulevikuplaan on panna cooleri veevärgile temperatuuriandurid vahele ning pump nende järgi vastavalt vajadusele automaatselt lülituma, kuid hetkel sai ajutiselt tehtud selline käsitsi lülitatav lahendus:

Esimest korda nuppu vajutades hakkab indikaator põlema ning veepump tööle, teist korda vajutades hakkab indikaator kiirelt vilkuma ning lisandub ka ventilaator. Kolmandat korda vajutades lülituvad kõik välja ja nii ringiratast.