Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 18:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 76  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 27.04.2013 11:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.12.2010 17:38
Postitusi: 353
Asukoht: Piibe
Veljest oleneb ka kk. suuresti, mu bemmil on all 15 tolli originaal, 195 laia rehviga, linn on normaalselt sõites minul mingi 10 umbes, su vectral, nagu ma mingi pildi pealt linnapeal käimise teemast mäletan, oli päris suur velg :D

_________________
Merkur Scorpio 2.9 > Vw Passat 1.9TDi '01 > BMW 528i E39


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 27.04.2013 12:21 

Liitunud: 12.04.2007 14:58
Postitusi: 131
Asukoht: võhma
E34 touring m50b20 maantee kusagil 8,5 110ga lastes, linn 12+ ja 200ga lastes viljandi-võhma läks 7l kütet :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 27.04.2013 16:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2012 23:48
Postitusi: 414
Asukoht: Tartu
AntiL kirjutas:
ah? See räägib ju igasugustele füüsikaseadustele vastu. Või lähevad sul autol 110km/h pealt mingid DRS lahendused lahti, mis õhutakistust äkiliselt vähendavad?


Turboga seotud. Kui turbo just taha tulnud ja stabiilselt tuksub käib asi kergemini vms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 27.04.2013 18:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2013 13:11
Postitusi: 1414
Sannderr kirjutas:
Veljest oleneb ka kk. suuresti, mu bemmil on all 15 tolli originaal, 195 laia rehviga, linn on normaalselt sõites minul mingi 10 umbes, su vectral, nagu ma mingi pildi pealt linnapeal käimise teemast mäletan, oli päris suur velg :D

Saaks juba üle enda peldikutest, Sa ei pea igas teemas " Tarka" panema, kui Sa seda kohe mitte ei ole !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 27.04.2013 19:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.12.2010 17:38
Postitusi: 353
Asukoht: Piibe
Ära klähvi, tahad sa öelda et ratta suurusest ei olene kütusekulu? Sa ei pea iga mu posti all oma varikontoga halama :D

_________________
Merkur Scorpio 2.9 > Vw Passat 1.9TDi '01 > BMW 528i E39


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 27.04.2013 20:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2013 13:11
Postitusi: 1414
Emal on sul varikonto.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 27.04.2013 20:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Täiesti poogen mis setup seal all on kütust võtab ikka ühepalju :D Mul oli talvel 16" 205 laiad ja suvel 18" ja 275 laiad kulu oli ikka suht sama :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 27.04.2013 20:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.12.2010 17:38
Postitusi: 353
Asukoht: Piibe
Ta kasutab küll internetti, aga siia vaevalt eksib, siiski tänud et muret tunned :D

Talvel on külm ja mootor kulutab rohkem kütet, esiteks juba sp. et soojaks tiksub ta kauem, oleks sul talvel olnud 18 ja suvel 16, siis ilmselt imestaksid ise ka kuidas kulud erinevad.
Siit näide kuidas mingi õhulekkega 318iS võttis 17" m6 replikaga(väga raske velg oli) linnas mingi 14-15, kui aga sai järgmisel omanikul sügisel alla 15" originaalid, siis linnakulu langes kohe umbes 10-12 peale.

_________________
Merkur Scorpio 2.9 > Vw Passat 1.9TDi '01 > BMW 528i E39


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 28.04.2013 01:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Mul on kulu jah aastaringselt suht sama kuna talvel niidikad ja külmad ilmad, suvel suuremad rattad ja kliima sees


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 28.04.2013 01:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.12.2010 17:38
Postitusi: 353
Asukoht: Piibe
Novot, siit tulevadki erinevused :) Mulle meeldib kulgeda just aint lahtise aknaga, kliima lykkan sisse ainult vihmase ilmaga kui akent ei kannata enam üldse lahti hoida :P

_________________
Merkur Scorpio 2.9 > Vw Passat 1.9TDi '01 > BMW 528i E39


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 28.04.2013 01:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.12.2010 17:38
Postitusi: 353
Asukoht: Piibe
Siim kirjutas:
tanelv kirjutas:
AntiL kirjutas:
ah? See räägib ju igasugustele füüsikaseadustele vastu. Või lähevad sul autol 110km/h pealt mingid DRS lahendused lahti, mis õhutakistust äkiliselt vähendavad?


Turboga seotud. Kui turbo just taha tulnud ja stabiilselt tuksub käib asi kergemini vms.



lapsuke mine arene veits..... arvad et puhtast 6hust tuleb j6ud? kui nii siis tuleb terve turboclub.ee sinu juurde tasuta j6udu kysimas,uuued talendid alati teretulnud....


Kas asi ei saa olla seotud "magusa pöördevahemikuga", pean silmas et nt. 4.käik ja 1000rpm on mul kulu suurem kui 4.käik ja 1250rpmi, suuremad njuutonid on 1250le lähemal jne., või on mingi kolmas ja õige teooria selle nähtuse puhul?

_________________
Merkur Scorpio 2.9 > Vw Passat 1.9TDi '01 > BMW 528i E39


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 28.04.2013 09:44 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
A6 2.5tdi 103kw ainult linnasõit, 23.3 liitrit sajale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 28.04.2013 10:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2012 23:48
Postitusi: 414
Asukoht: Tartu
Sannderr kirjutas:
Siim kirjutas:
tanelv kirjutas:
AntiL kirjutas:
ah? See räägib ju igasugustele füüsikaseadustele vastu. Või lähevad sul autol 110km/h pealt mingid DRS lahendused lahti, mis õhutakistust äkiliselt vähendavad?


Turboga seotud. Kui turbo just taha tulnud ja stabiilselt tuksub käib asi kergemini vms.



lapsuke mine arene veits..... arvad et puhtast 6hust tuleb j6ud? kui nii siis tuleb terve turboclub.ee sinu juurde tasuta j6udu kysimas,uuued talendid alati teretulnud....


Kas asi ei saa olla seotud "magusa pöördevahemikuga", pean silmas et nt. 4.käik ja 1000rpm on mul kulu suurem kui 4.käik ja 1250rpmi, suuremad njuutonid on 1250le lähemal jne., või on mingi kolmas ja õige teooria selle nähtuse puhul?


Tegemist ongi teatud pöördevahemikus sõitmisega, sellest natukene üle lasta hakkab jälle kähku rüüpama uuesti. Aga see on see vahemik kus turbo tööle hakkab tal enamvähem. Siim, ära hiilga oma tarkusega kui seda pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 28.04.2013 12:30 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Siim kirjutas:
Ma loll ei tea midagi :D Autosi näen tavaliselt foorumis pildipealt.

Lisaks veel mingi 1000-1300rpm-iga koormust andes tapate iga mootori :D ei tea kus sellist ebanormaalsust õpetatakse...



Kas mitte vanad usakad polegi just mõeldud sõitmaks sellises pöördevahemikus? Need suure mootorilised, millel maksimaalne jõud juba ca 3000rpm juures saavutatud on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kütusekulu
PostitusPostitatud: 28.04.2013 12:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.12.2010 17:38
Postitusi: 353
Asukoht: Piibe
Tänapäeval õpetatakse autokoolis et üle 2000rpmi pealt peab kindlasti käiku vahetama juba ja kui alla 1000 hakkab minema siis pead alles üles vahetama :D

_________________
Merkur Scorpio 2.9 > Vw Passat 1.9TDi '01 > BMW 528i E39


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1129 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 76  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7