.Alar. kirjutas:
mario. kirjutas:
suusabaas kirjutas:
Kuradi prantsuse tehnika.. masteril kuues käik undab jubedalt alates 110km/h ja läbisõiduks 137000

ära üllata.. renoooo megann, mis on 30 000 alles sõitnud on juba 4 korda garantiiremondis käinud - 70 000.- eest vahetati jubinaid - suunatule elektroonika; esituled põletasid pirne läbi iga nädal; kütusekulu metsikult laes - 15 sajale keskmine 1.6 moto.. jne jne.. tahad peavalu - osta prantslane.
eile sai poolteljeots vahetatud.. iseseisvalt, alla 5 h

vuhuu..
täna läheb naine jälle kodust ära

Meil ka tööautoks universaal Megan, sai just mainitud, et auto jõle hästi vastupidanud, pisiasjad nt kõlar läbi ja mingi klobin esisillas päädis lõpuks 8500 kroonise hooldusearvega. Nädal hiljem kukkus puterdama-tüüpiline prantslaste viga-süütepool, selle vahetuse hind ei teagi, igatahes käis kiirelt, see vist neil sama käpas kui mõnel pleieril patareide vahetus

No ega need Itaalia tehnikud ka paremad pole

Suhteliselt uus Fiat Punto, ls oli ca 100km kui oli juba esimene väiksem jama, sai korda tehtud, tükk aega rahu majas ja siis hakkas pull pihta-käigukasti remonditud mitu korda, veermikuga mingi kamm. Talvel auto seisab veidi külma käes, siis enam käigud ei lülitu-kinni jäätunud lihtsalt

Auto päris mitu korda garantiiremondis käinud. Veljed raisad on ka nõrgad, kipuvad kiirele sõidule alla vanduma. Muidugi tegu võib olla ka agressiivsema sõidustiiliga. Hea, et endal selline auto ei ole, vaid vennal

Ise ei suudaks sellist pulli maksta koguaeg
