Kahjuks korralikku CLK-d selle eelarve eest vist ei leia, muidu soovitaks seda. C70 on ka igati asjalik, näeb kaunis välja, pead vastu ja korralikke peaks leiduma küll. Accord Coupe on välimuselt küll üpris huvitav, kuid muidu selline
tavaline mitte midagi ütlev jaapanlane. 406 Coupe küll täitsa sõidetav ja hea näeb välja, kuid kui valikus ka C70, siis valik langeks kindlasti C70 kasuks. Mitsubishi 3000GT on väga kulukas pidada ja väärt pm vaid siis, kui tegu Biturbo mootori ja nelikveoga, mis veelgi kulukam pidada, aga no sellist muidugi 3000 euro eest ei saa ka. Pakutud Alfa GTV on igati vahva sõiduk, kuid võiks siiski jääda tänapäeval juba nö pühapäeva sõidukiks. MR2 oleks muidu selle eelarve piires vast isegi favoriit, kuna tegu ilusa, heade sõiduomaduste, vastupidava jne autoga, kuid arvesta sellega, et tegu kahekohalise autoga ja 1500km läbimiseks vast mitte kõige mugavam valik, või noh ütleme nii, et pigem läbiksin CLK või C70-ga 3000km, kui MR2-ga 1500km. Pakutud Astra Coupe kohta vast niipalju, et tegu nö korraliku
harju keskmisega ehk teisisõnu, midagi etteheita pole, kuid samas peale odava ülalpidamise millegagi ei peibuta ka. Saab 900/9-3 Coupe pole küll päris kupee, kuid tegelikult sõita kannatab oodatust paremini ja muidu ka päris asjalik auto.
Camaro, Firebird ja Mustang on küll V8 mootoriga toredad, kuid 3000 euroga siiski midagi asjalikku ei leia, pigem sellise, mida võiks hobiautona pidada. V6 mootoriga variantidel samas ei näe eriti mõtet, kuigi Camaro ja Firebirdi 3.8 liitrine ning Mustangi hilisem 3.8 kannatavad sõita küll, kuid pole päris see ja kui ilmtingimata just
usakat ei otsi, siis nt ülalmainitud C70 on mõistlikum valik.
Aga
usakatest on selles hinnaklassis veel saada nt 90ndate Cadillac Eldorado, Buick Riviera ja Lincoln Mark VIII ning samal põhjal olev Ford Thunderbird. Paljud kindlasti eelistaksid viimast kahte, kuna neil V8 ja tagavedu, kuid omast kogemusest pigem valik need kaks just viimasena. Põhjus väga lihtne, kuna need kaks jätsid kuidagi sellise odava mulje või noh ütleme pigem siis nii, et Eldorado ja Riviera on viimistletumad, kvaliteetsemad ja rohkem valmis produktid. Eks põhjus on ka lihtne, kuna Thunderbird oli siiski odavama klassi auto ja kuna Mark VIII põhines sellel, siis paratamatult ei suudetud seda taset saavutada, mida Eldorado ja Riviera pakkusid, kuna need loodi kohe luksusklassi silmas pidades. Tegelikult aususe huvides muidugi tuleb mainida, ka Riviera jagas põhja Auroraga, kuid Aurora loodi juba algselt väga kõrgeid standardeid järgides ja ei ole kuidagi Thunderbirdiga võrreldav - aga see juba teine teema ja ei hakka seda siin pikemalt lahkama. Aga jah, et neist siis pigem Eldorado või Riviera, ning kuigi Eldorado V8 mootoriga, siis ise vast enim eelistaks just Rivierat. Sõita on Rivieraga väga mõnus, on väga mugav, samas ka korralikult juhitav, ning Buicki 3.8 V6 mootorid, nii vabalthingavad, kui ka kompressoriga on väga asjalikud ja vastupidavad. Muidugi Riviera välimus pole kõigi maitse.
Kokkuvõttes siis niipalju, et MR2 on hea valik, kuid võibolla liiga sportlik, kui vaja pikki maid läbida. CLK (kui õnnestuks korraliku leida 3000 euroga) ja C70 oleks vast muidu kõige mõistlikumad, kui leppida luukpäraga, siis Saab 900/9-3 Coupe ka. Kui Riviera välimuselt meeldib, siis ka seda soovitaks, väga mõnus auto millega pikki vahemaid läbida.
Sai pikk jutt, loodetavasti on abiks.
