Nüüd siis pikemalt ka. Avalaksul jõudsin teha seekord kõigest neli sõitu. Pikim ootamine oli 1h40min järjekorras. Kõik sõidud tegin slikkidega, aga kuna neil eriti "mustrit" enam järel pole, siis ei raatsinud alguses neid burnoudiga soojendada (tagantjärgi öeldes mõttetu). Esimene sõit läks metsa - mootor luges jälle õhukulumõõturi vea sisse. Vahetasin takisti suurema vastu ning teine sõit testisin - toimis, sest enam ei lugenud viga. Kolmas sõit juba soojendasin rehve paar sekundit ning aeg tuli 13.03. Kell hakkas juba viiele lähenema ning tekkis mure, et kas tõesti jääbki 12s piirist vaid 4 sajandikku eraldama. Seepärast otsustasin neljas sõit, kui seda teha jõuab, kõik mängu panna. Kodukootud nitropudelisoojendus oli paari tunniga nos rõhu 600psi pealt 800 psi peale tõstnud. Seepärast tõstsin lisapihustite avatuse nitrolaksu ajal 65% pealt 75% peale. Burnouti tegin seekord pikemalt ja kaks korda, et kui esimese burnoudiga vaid ühe rehvi ringi vedas, siis see on juba soe ning teise burnoudiga võtab teise või mõlemad rehvid. Kui peale teist burnouti line locki vabastasin, siis auto kohe hüppas enneolematu reipusega kohalt. Järelikult oli kasu. Avalaksul on see muidugi veidi tüütu, et startergirlid veedavad üksjagu aega stagemise ja stardi vahel ning jaheda ilmaga jõuavad rehvid jahtuda. Sellegi poolest tuli 60ft ajaks nüüd senise 2.2+sek asemel 1.98 sek ning ET paranes üle poole sekundi. Ei teagi, kas ainult parema stardi pärast või kõrgema nitrorõhu pärast või veel tont teab mille pärast. Küttesegu püsis kogu sõidu vältel 12:1 kandis.
Ühesõnaga tundub, et slikkidest on kasu, kui neid ikka korralikult eelnevalt soojendada. Isegi varakevadisel Kiltsi rajal. "Waterboksis" ehk siis vee sees burnoutimine peaks neid vähem kulutama? Järgmine kord peaks ka seda proovima.
Tsiteeri:
Masin üsna vaikne niisama, vajutades aga mõrgab korralikult.
Väljalaskes ma ei ole midagi muutnud. Just seepärast, et praegune variant sobib mulle kõige enam. Maanteel ühtlaselt sõites ning manööverdades peab väljalase vaikne olema.
Tsiteeri:
Palju siuke slikk maksab ja kaua sõita kannatab?
Ei oska veel öelda, sest enda omad sain ma pruugituna (pole õrna aimugi, palju uutel "mustrit" on) ning tänu headele inimestele ei maksnud ma nende eest midagi.
Raskema siduriga olen nüüdseks juba ära harjunud. Sõitu alustades ei ole enam võõrast tunnet ning ei mäletagi enam, kui pehme vana sidur oli. Peale avalaksu Pärnu poole minnes alles torkas pähe, et seekord sidur ei libisenudki (vana siduriga nitroga lastes tekkis kohati automaatkasti effekt). Eks ta ole ikka nii, et tähele paned ainult neid asju, mis ei tööta või töötavad halvasti.
Tsiteeri:
Muidugi NOSi ei saa eriti üle 15 seki lasta, seega reaalne elu on vähe teine aga enam-vähem jõudluse indikaatorid paigas.
Ma olen ka kuulnud, et nitrot ei tohi üle 15sek lasta, kuid ühtegi loogilist seletust sellele mitte. Sisuliselt on ju tegu külma lisaõhuga, sellisel juhul ei tohiks ju turbol ka lasta üle 15sek boostida? Igatahes viimasel miilisõidul lasin ma küll teisest käigust lõpuni nitrot. Ok, mootor läks katki ka
, kuid ma usun, et mitte nitro liigse kestuse pärast. Pigem on sellel arvutusel ebareaalne see, et ma miilisõidu rehvidega nii kiiresti stardin. Esimest sadat kogub miilisõidul kindlasti üle 6 sekundi.
Ülevaatuse pabereid vaadates kaalub auto koos juhi ja veerand paagi kütusega 1850kg. Võimsuse kohta ma veel ei tea, kuigi tahan mõõta küll. Eelmine suvi oli plaan minna Dynomaxi mõõtma, kuid siis ei olnud neil pink korras. Kas keegi teab, mis seis neil nüüd on (koduleht on juba aastaid muutmata kujul) või peab tktk-sse minema?