Ja lõpuks sain muusika mängima.
Kuna esimesi uksi valmis ei jõudnud siis sai ajutiselt lihtsalt olemasolevad Vibe Slick 6 midbassid sisse lükatud koos uute polstritega ja saab kenasti nüüd muusikat kuulata ja ei pea ainult bassi nautima.

Ja originaal katted peal.

Heli võimenditele sai pandud relee remote kaablile vahele, sest võimendite ja lülitatava lisavarustuse arv on kasvanud kaunis suureks ja kasvab veelgi ning otse maki taha enam ei julgenud panna.
Bassikate remote kaabli jätsin otse maki taha, sest pole vaja veel ühte asja mis võib katki minna ja võistluse lõpetada(relee).

Võimud ja kaablid kah paigas. Natuke veel sättimist ja korras.

Auto taguosa kõrgus langes samuti märgatavalt. Ilma jämedamate vedrudeta oleks tagumised rattad kohe kindlasti sügaval koopas peidus.
Väike võrdlus:
Ilma tehnikata:

Tehnikaga:

Võimud ajasin ostilloskoobi ja multimeetriga ilusti võrdseks ning leidsin ka üles täpse moonutuse tekkimise koha. Huvitav on muidugi see, et nende Atomicu võimude puhul ei ole vajagi ossi, et leida üles õige gain kus punktis hakkab moonutama. Nii kui natuke moonutust signaali sisse tuleb hakkavad mõlemad võimud seest sirisema ja seda täpselt sellel hetkel kui signaal läheb kandiliseks. Väga huvitav lisa igatahes ja toimib üli täpselt.
Põhimõtteliselt võib siinustoonide ja kuulmisega võimud üli täpselt paika panna ning isegi kõlareid pole vaja taha ühendada.

Heli poolt kommenteerides siis kõrvaga väga suurt vahet ei ole ja sellega olin ka arvestanud, sest 1 võimendi 1 oomi peal versus 2 võimendit 2 oomi peale võimsuse vahe on väga väike.
Kõrva järgi ütleks, et natuke valjemaks läks aga ei mingit meeletut vahet.
Homme katsun termlabi tööle saada ja ehk saab ka mingid numbrid kätte ennem võistlust.
Aku pinge püsib muidugi natuke veel stabiilsemana kui ennem aga kui saaks veel ühe 180A geneka juurde siis oleks täiesti ideaalne.